Gå til innhold

Penere jenter i Oslo

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det jeg snakker om er ikke klesstil eller måten å sminke seg, heller ikke mangel på fysiske skavanker (slik man kan kompensere for med plastiske operasjoner), jeg snakker om skjønnhet av den naturlige varianten. Men som jeg skriver er det egentlig ikke så unaturlig om pene jenter ender opp med en rik mann litt oftere enn mindre pene. I den grad både skjønnhet og penger er aktiva på partnermarkedet.

Min erfaring er at menn ikke klarer å bedømme hva som er "naturlig" skjønnhet. Mange jenter, spesielt litt mer intelligente jenter, har en unik evne til å fremstå som naturlige og vakre. Menn skulle bare visst hvor mye tid de har brukt på det såkalt naturlige utseendet. Ikke at jeg ser ned på dem, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg skjønner bare ikke at de orker å bruke så mye krefter på det. Søsteren min er en av dem, så jeg ser jo egentlig hvor mye tid hun bruker på å se naturlig ut. :fnise: Er stolt av henne, da. :)

Det jeg snakker om er ikke friskhet i huden eller mangel på kviser eller sånne ting, jeg tenker først og fremst på anstiksformen, proposjonene i ansiktet. Jeg er selvsagt klar over at sminke kan endre inntrykket av tunge øyelokk osv, så jeg tror jeg dette bare handler om at jentene på vestkanten er så mye flinkere til å sminke seg. Jeg tror det kommer av at pene jenter stiller litt sterkere på partnermarkedet og at det samme gjelder menn med suksess og penger. Det trenger da ikke være så kontroversielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bestevenninna mi fra USA var her besøkte vi Oslo, Bergen og Trondheim. Hun uttalte at det var tydelig at jentene i Trondheim definitivt var de peneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...