AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #401 Skrevet 2. juli 2013 Heyyy hvorfor må dere små stjele de høye mennene da? Tenk på oss stakkarer som er 180cm pluss, liker ikke å sitte igjen med de mennene som rekker oss til puppene akkurat Btw dette er sagt med et glimt i øyet Anonymous poster hash: 34ee3...219
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #402 Skrevet 2. juli 2013 Er det så rart lave menn føler seg mindreverdige i denne tråden når dere blir kåte av å lese at noen har en høyde over 187,845332 og mener annet ikke er mannlig? Anonymous poster hash: fee7a...8a4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #403 Skrevet 2. juli 2013 Er det så rart lave menn føler seg mindreverdige i denne tråden når dere blir kåte av å lese at noen har en høyde over 187,845332 og mener annet ikke er mannlig? Anonymous poster hash: fee7a...8a4 Etter å ha blitt mobba for høyden gjennom hele barne og ung.skolen syns jeg det er på tide at man kan få litt hyllest også Jeg synes heller ikke at jeg noen gang har sett en tendens at lave menn ikke får seg kjæreste. De fleste jeg kjenner har krav til at mannen er minst like høy, helst litt høyere. Og med tanke på at menn generelt sett er mye høyere enn kvinner så er dette neppe en avgjørende faktor for noen. Anonymous poster hash: 9ddf9...2d8
Urgalon Skrevet 2. juli 2013 #405 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg er 200cm, men føler meg egentlig ikke så veldig høy lengre. Sikkert fordi jeg er vant til høyden. At høye menn drar jenter er bare en myte virker det som for min del. Endret 2. juli 2013 av Urgalon 1
Yme Skrevet 2. juli 2013 #406 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Heyyy hvorfor må dere små stjele de høye mennene da? Tenk på oss stakkarer som er 180cm pluss, liker ikke å sitte igjen med de mennene som rekker oss til puppene akkurat Btw dette er sagt med et glimt i øyetAnonymous poster hash: 34ee3...219 Det er mange menn som syns det er digg med jenter som er litt høye Er det så rart lave menn føler seg mindreverdige i denne tråden når dere blir kåte av å lese at noen har en høyde over 187,845332 og mener annet ikke er mannlig? Anonymous poster hash: fee7a...8a4 Ja, det er rart. Hvis kvinneguiden tuller med selvtilliten din, trenger du å lære det hvordan internett fungerer. Endret 2. juli 2013 av Yme
Urgalon Skrevet 2. juli 2013 #407 Skrevet 2. juli 2013 Det er mange menn som syns det er digg med jenter som er litt høye Jeg er en av de.
Yme Skrevet 2. juli 2013 #408 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er en av de. Du er 2 meter høy, mann... Det finnes ikke jenter som er i nærheten av høye i forhold til deg ;-P
Urgalon Skrevet 2. juli 2013 #409 Skrevet 2. juli 2013 Du er 2 meter høy, mann... Det finnes ikke jenter som er i nærheten av høye i forhold til deg ;-P Sant, men jeg ser litt ekstra på de som og rundt 180cm Er dessverre ikke så mange av de :frown:
Yme Skrevet 2. juli 2013 #410 Skrevet 2. juli 2013 Sant, men jeg ser litt ekstra på de som og rundt 180cm Er dessverre ikke så mange av de :frown: Ja, de er fine de!
lygekryss Skrevet 2. juli 2013 #411 Skrevet 2. juli 2013 Jeg rager 1 meter og 89 centimeter over bakken, har aldri sett opplevd det som noen stor fordel, selv om jeg har en stor fordel. Neida. Den er pitte liten.
Yzma Skrevet 2. juli 2013 #412 Skrevet 2. juli 2013 Høyde ja, kunne jeg valgt min drømmemann ville han nok vært en god del høyere enn meg selv. Men er vel egentlig ikke noe krav. Litt høyere hadde vært greit da
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #413 Skrevet 2. juli 2013 Mannen min er 193cm 1.97m. Jeg er 200cm, men føler meg egentlig ikke så veldig høy lengre. Sikkert fordi jeg er vant til høyden. At høye menn drar jenter er bare en myte virker det som for min del. Jeg rager 1 meter og 89 centimeter over bakken, har aldri sett opplevd det som noen stor fordel, selv om jeg har en stor fordel. Neida. Den er pitte liten. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH GUUUUUUTTAAAAAAAA, ÆÆÆÆÆÆÆÆÆG LÅÅÅÅÅvvvvvve ÅÅÅÅÅÅÅ vÆÆÆÆÆÆÆÆÆrrrrrra SNIIIIILL!
kubrak Skrevet 2. juli 2013 #414 Skrevet 2. juli 2013 Jeg elsker også høye menn! Er du ikke over 180 så er du rett og slett ikke en mann (jeg kunne falt for). Blir dere såret dere som er lave? Smaken er som baken! Og hadde jeg blitt såret hver gang jeg leste at menn elsker store pupper, hadde jeg ikke hatt selvtillit til å gå ut av leiligheten en gang. smaken er nok ikke som baken når det gjelder høyde på menn akkurat, så jeg skjønner godt at lave menn ikke er helt tilfreds med akkurat det.
Gjest Badabing Skrevet 2. juli 2013 #415 Skrevet 2. juli 2013 Jeg forstår ei jente på 175-180 som vil ha en mann på 190 + Jeg forstår ikke ei på 155-160 som vil ha en mann på 190 + Det siste ser ut som barnerov Selv er jeg 183 og foretrekker vel jenter mellom 165 og 175. Slipper å bøye meg for mye, og slipper å se opp på henne selv om hun går i høye hæler ^^ Det har faktisk kjæresten min sagt også, og at han derfor er glad jeg har litt høyde. Og meg som har hatt komplekser for høyden min (selv om jeg bare er 175) kan dermed tre på meg høye hæler, være 185 og titte opp på ham.
miramis Skrevet 2. juli 2013 #416 Skrevet 2. juli 2013 Ei jeg snakket med som var godt under 1.60 sa hun foretrakk høye menn. For om hun gikk sammen med en kar som også var liten, så følte hun seg som om de var barn. Haha samme her. Bivirkningen er bare at jeg ser ut som en unge på tur med faren når folk ser oss bakfra.. 35 cm forskjell.
Gjest Badabing Skrevet 2. juli 2013 #417 Skrevet 2. juli 2013 smaken er nok ikke som baken når det gjelder høyde på menn akkurat, så jeg skjønner godt at lave menn ikke er helt tilfreds med akkurat det. Tror jeg har nevnt det i denne tråden før, men en av de mest sexy og karismatiske mennene jeg har kjent var under 180 høy
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #418 Skrevet 2. juli 2013 smaken er nok ikke som baken når det gjelder høyde på menn akkurat, så jeg skjønner godt at lave menn ikke er helt tilfreds med akkurat det. Det skjønner jeg også. Stakkar.
pinar Skrevet 3. juli 2013 #419 Skrevet 3. juli 2013 Det har faktisk kjæresten min sagt også, og at han derfor er glad jeg har litt høyde. Og meg som har hatt komplekser for høyden min (selv om jeg bare er 175) kan dermed tre på meg høye hæler, være 185 og titte opp på ham. Jeg synd det er litt synd om folk skal tenke at det ser ut som barnerov om det er stor høydeforskjell. Jeg snakker for meg selv nå, men høyde er veldig lite viktig. Det hender jeg tiltrekkes av høye menn, selv om jeg er veldig lav. Jeg slutter jo ikke å like han fordi det kanskje ser rart ut.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #420 Skrevet 3. juli 2013 Jeg syns av praktiske årsaker at det er greit med maks ca 20 cm forskjell. Anonymous poster hash: 9ddf9...2d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå