Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

174. Så på byen hadde han vært hele 4 cm lavere enn meg. Liten gutt altså.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

Men da er du jo unormalt høy selv. Da er det mer forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da er du jo unormalt høy selv. Da er det mer forståelig.

Haha, unormalt høy? Jeg er 5 cm over gjennomsnittet for kvinner. Dvs helt normalt høy. Er du en lav gutt siden du føler du må gå på personangrep på meg bare fordi jeg sier sannheten?

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, unormalt høy? Jeg er 5 cm over gjennomsnittet for kvinner. Dvs helt normalt høy. Er du en lav gutt siden du føler du må gå på personangrep på meg bare fordi jeg sier sannheten?

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

6-7 cm over snittet er nå ganske vesentlig.

http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

http://enkeltforklart.no/437/hva-er-gjennomsnittlig-hoyde-for-kvinner-og-menn-i-norge

Jeg er selv over oppgitt snitt. 184 for å være nøyaktig.

Og siden du mener at menn under 185 er for spesielt interesserte, så betyr det altså at gjennomsnittet er for spesielt interesserte i følge deg. Du ser vel at det er en merkelig ting å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 cm over snittet er nå ganske vesentlig.

http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

http://enkeltforklart.no/437/hva-er-gjennomsnittlig-hoyde-for-kvinner-og-menn-i-norge

Jeg er selv over oppgitt snitt. 184 for å være nøyaktig.

Og siden du mener at menn under 185 er for spesielt interesserte, så betyr det altså at gjennomsnittet er for spesielt interesserte i følge deg. Du ser vel at det er en merkelig ting å si?

Angående de lenkene,

Er det ikke slik at flere av oss vokser noen cm også etter fylte 18?

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Gjest, du er så motbydelig noen ganger.

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en normalt høy kvinne (171 cm), og må si jeg ofte synes at kvinner på 1,60 og lavere ser noe pussige ut. De ser på en måte litt 'feil' ut. Synes ellers at TS virker litt blærete i denne tråden. Men det er kanskje slik man hevder seg når man er 39 år, singel og barnløs (leste i en annen tråd at hun var det).

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

He, he, he, he, du føler deg truffet. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående de lenkene,

Er det ikke slik at flere av oss vokser noen cm også etter fylte 18?

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke nr. 2 er ikke kun for 18-åringer. Men de fleste av oss vokser ikke mye etter 18 nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 cm over snittet er nå ganske vesentlig.

http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

http://enkeltforklart.no/437/hva-er-gjennomsnittlig-hoyde-for-kvinner-og-menn-i-norge

Jeg er selv over oppgitt snitt. 184 for å være nøyaktig.

Og siden du mener at menn under 185 er for spesielt interesserte, så betyr det altså at gjennomsnittet er for spesielt interesserte i følge deg. Du ser vel at det er en merkelig ting å si?

Jeg er 4-5 cm over snittet. Det er ikke vesentlig nei. Det er helt normalt og jeg blir ofte omtalt som "lita".

Det er en grunn til at de fleste høye menn har en partner, og lave menn sliter mer. Synes ikke det er en merkelig ting å si nei. Vi hadde vært like høye om vi dro på byen sammen. Da hadde du vært lita. Ikke særlig mandig.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he, he, du føler deg truffet. :fnise:

Ser sånn ut ja. Men er litt enig jeg altså. Har noen venninner på 160 som ser litt "trykket sammen" ut. Men langt fra alle. Mange er proporsjonerte.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sånn ut ja. Men er litt enig jeg altså. Har noen venninner på 160 som ser litt "trykket sammen" ut. Men langt fra alle. Mange er proporsjonerte.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

Det å være høy er ikke alltid det samme som å ha en velproposjonert kropp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi høye menn er jo her fortsatt, og jeg kan jo for egen del si at jeg kan bli distrahert på en voksen måte, av damer både ned mot 150cm og over 185cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være høy er ikke alltid det samme som å ha en velproposjonert kropp heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave jenter kan vel få lov til å like høye menn hvis de vil det? Det er jo ikke akkurat sånn at de går rundt og tvinger seg på høye menn heller... Tiltrekningen går (forhåpentligvis) begge veier.

Kvinner er jo tross alt, fra naturens side, en del lavere enn menn, så det er jo ikke så rart at lave kvinner finner seg menn som er en god del høyere enn dem selv.

Lave kvinner passer sammen med både lave, middels høye og høye menn, mens høye kvinner som regel ser flottest ut når de danner par med høye menn (det er jeg enig med deg i). Men dette er selvsagt bare min egen overfladiske mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg foretrekker menn som er høyere enn meg, dvs. menn jeg skal danse med eller innlede noe som helst med. Er selv 176, dermed må innrømmes at jeg foretrekker de over 180.

Når det er sagt er ikke høyde den viktigste egenskapen hos en mann, her omtaler jeg bare høyde isolert sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lest hele tråden, men hva er grensa i centimeter for å være høy som mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 4-5 cm over snittet. Det er ikke vesentlig nei. Det er helt normalt og jeg blir ofte omtalt som "lita".

Det er en grunn til at de fleste høye menn har en partner, og lave menn sliter mer. Synes ikke det er en merkelig ting å si nei. Vi hadde vært like høye om vi dro på byen sammen. Da hadde du vært lita. Ikke særlig mandig.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

Endret av Tidus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sånn ut ja. Men er litt enig jeg altså. Har noen venninner på 160 som ser litt "trykket sammen" ut. Men langt fra alle. Mange er proporsjonerte.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg er høy, og vil ikke ha ei lita dame.. Ser jo bare dumt ut at store jeg kommer med ei lita jente likssom. Dere damer som er liten av vekst får holde dere til menn på samme høyde. Så kan vi menn som er høye holde oss til høye kvinner med lange ben, som passer oss mye bedre.. :)

Anonymous poster hash: 420d1...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du tilby de høye mennene som kan velge på øverste hylle?

Anonymous poster hash: 5c0ac...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...