Gjest gressløk Skrevet 9. oktober 2012 #321 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kunne egentlig ønske jeg ikke alltid falt for høye menn. Så hadde jeg sluppet å få kink i nakken
Gjest Høymann Skrevet 9. oktober 2012 #322 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kunne egentlig ønske jeg ikke alltid falt for høye menn. Så hadde jeg sluppet å få kink i nakken Er ikke så mye bedre for oss heller. Må se ned heletiden ...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #323 Skrevet 10. oktober 2012 Er ikke så mye bedre for oss heller. Må se ned heletiden ... Du liker egentig det da, innrømm det. 1
Gjest Chloè Skrevet 10. oktober 2012 #324 Skrevet 10. oktober 2012 Traff på den høyeste mannen jeg noen gang har sett utenfor H&M idag, han var vakt,å ikke lite kjekk. Jeg stod å så (stirra) opp på han mens jeg fantaserte om hvor digg det hadde vært om han tok meg i armene sine å slengte meg inntil veggen. Ganske sikker på at jeg så ut som idiot for han så ned å smilte så søtt.. aaah, jatakk
Genesis Skrevet 10. oktober 2012 #325 Skrevet 10. oktober 2012 Nå skal jeg opperene inn stål rør i leggene mine, så jeg blir 15cm høyere. Drit i det, høyde spiller svært liten rolle for de fleste kvinner, så lenge du er høyere enn dem vel og merke!
Gjest Høymann Skrevet 10. oktober 2012 #326 Skrevet 10. oktober 2012 Du liker egentig det da, innrømm det. Til tider ja, men ikke i alle situasjoner.
aquiz Skrevet 10. oktober 2012 #327 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er mann, singel og 163 cm. Anyone? Helt likt meg det! (men jeg er jente!)
aquiz Skrevet 10. oktober 2012 #328 Skrevet 10. oktober 2012 Som en EKSTREMT lav mann (iflg dere kvinner) så ble jeg selvsagt nysgjerrig på denne tråden. Jeg regna med at det ville stå mye av det samme som jeg har lest før. 99% av kvinner tenner ikke på lave menn og yadayada. Men det som overrasker meg er at dere regner menn som er 170 for å være veldig lav. Seriøst? Er det slik det har blitt? Jeg er selv bare 165 cm og burde vel kanskje bare finne frem hagla med en gang. Tydelig at man må være høy for og ha et fullverdig liv. Ja jeg ser på sex, forhold og det å bli elsket av en partner som ingredienser til et fullverdig liv Du skal nok ikke deppe deg helt ned, vi som liker korte menner finnes vi og! (eksen min fikk til og med servert et barn, så han fikk til og med sex!)
Norsk Fluesopp Skrevet 10. oktober 2012 #329 Skrevet 10. oktober 2012 av en eller annen grunn så liker jeg lave jenter best 1
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #330 Skrevet 11. oktober 2012 Traff på den høyeste mannen jeg noen gang har sett utenfor H&M idag, han var vakt,å ikke lite kjekk. Jeg stod å så (stirra) opp på han mens jeg fantaserte om hvor digg det hadde vært om han tok meg i armene sine å slengte meg inntil veggen. Ganske sikker på at jeg så ut som idiot for han så ned å smilte så søtt.. aaah, jatakk Jeg har vært der kjære. Til tider ja, men ikke i alle situasjoner. He, he, av en eller annen grunn så liker jeg lave jenter best Forståelig, hilsen 157cm.
Herr Langbein Skrevet 11. oktober 2012 #331 Skrevet 11. oktober 2012 En "hemmelighet fra de høyes rekker": Jeg er 196, og tror jeg har alle i samme "høydekategori" med meg i dette: Hvis en er så høy, så er det et HELVETE å plutselig treffe noen som er høyere. En har for vane å kort og godt alltid være den høyeste i rommet. Når det da kommer en jævel som er høyere, så er en plutselig nødt til å se opp på vedkommende. Vane er vond å vende, og når det skjer....så blir det bare så feil at en misliker det. Indeed. Blir rett og slett litt satt ut. Andre mennesker er lavere enn meg, det er bare sånn verden er.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #332 Skrevet 11. oktober 2012 Indeed. Blir rett og slett litt satt ut. Andre mennesker er lavere enn meg, det er bare sånn verden er. Hvor høy er du da?
Herr Langbein Skrevet 11. oktober 2012 #333 Skrevet 11. oktober 2012 Hvor høy er du da? 195-ish. Smågutt i forhold til et par her inne.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #334 Skrevet 11. oktober 2012 195-ish. Smågutt i forhold til et par her inne. AAAAAHHHH Gud, jeg skal love å være snill. Jeg elsker høye fyrer!!!
Herr Langbein Skrevet 11. oktober 2012 #335 Skrevet 11. oktober 2012 jeg skal love å være snill. Høres litt ... kjedelig ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #336 Skrevet 11. oktober 2012 Høres litt ... kjedelig ut. Nei da. He, he.
Gjest Chloè Skrevet 11. oktober 2012 #337 Skrevet 11. oktober 2012 195-ish. Smågutt i forhold til et par her inne. Siden "gjest" lover å være snill med deg, så lover jeg å være slem! så har du i pose og sekk. Bare du ikke ser ut som profilbildet ditt
Herr Langbein Skrevet 11. oktober 2012 #338 Skrevet 11. oktober 2012 Siden "gjest" lover å være snill med deg, så lover jeg å være slem! så har du i pose og sekk. Bare du ikke ser ut som profilbildet ditt Sålenge du og gjest kommer godt overens. Hvem vil i posen, og hvem vil i sekken?
Gjest Chloè Skrevet 11. oktober 2012 #339 Skrevet 11. oktober 2012 Sålenge du og gjest kommer godt overens. Hvem vil i posen, og hvem vil i sekken? Er ikke så glad i å dele men, hu kan få deg om dagen,jeg om kvelden
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #340 Skrevet 11. oktober 2012 Sålenge du og gjest kommer godt overens. Hvem vil i posen, og hvem vil i sekken? Vel, den der blondinen kan få deg alene, jeg har mine øyne på en kar som er enda høyere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå