Gå til innhold

Vennepar

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mange vennepar har du og kjæresten som dere tilbringer tid med?

Vi har 3 stk vennepar vi er sammen med fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ganske mange, men det varierer hvor mye vi treffes, noen par treffer vi oftere enn andre. De fleste av disse parene er ikke noen vi har blitt kjent med etter at vi ble kjærester, men f.eks en som opprinnelig var en venn/venninne av kjæresten eller meg, somhar fått seg partner, og som vi traff både som singel og etter at han/hun fikk et forhold.

Situasjoner der vi treffer et eller flere av disse parene kan være i bursdager, enten når en av oss voksne feirer eller en eller annens barn har bursdag, (noen av disse parene kan være faddere til et av de andre parenes barn, vi er også faddere til ei lita jente der vi kjenner foreldrene godt, selv om faren til jenta opprinnelig bare var min manns kompis før vi jentene ble kjent.)

Ellers pleier vi å arrangere vennejulebord, grilling, påskefrokost/aking o.l.

Kjekt å kunne omgås andre par innimellom, selv om ikke alle av disse damene ville vært en venninne av meg uten at vi ble kjent på denne måten, altså gjennom våre menn. Trivelig å treffes likevel, selv om ikke alle nødvendigvis er "bestiser" ellers, og kjekt for barna å ha lekekamerater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange vennepar har du og kjæresten som dere tilbringer tid med?

Vi har 3 stk vennepar vi er sammen med fra tid til annen.

Foreløpig 3, men det er jo bare starten, så regner med 3 flere par snart. Men det er ikke så veldig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Snedig hvordan det er fyrenes kompiser med damer som er venneparene, hvorfor ikke tidligere venninne med fyrer=?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har vel tre par som vi ser omtrent en gang i uken, samt noen par vi treffer her og der. Utrolig koselig, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 vennepar som me treffer regelmessig.

Så har me nokre par som bur i andre deler av landet, som gjer at me bare ser dei 1-2 ganger i året.

Men det er ikkje så ofte me BARE treffer vennepar. Er ofte single/opptatte men uten partner med seg, med oss på aktiviteter/fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel to par som vi omgås mest med. Ellers har vi veldig mange single venner som liker å komme på besøk i ny og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 8 vennepar vi henger med fra tid til annen. Noen møter vi oftere enn andre, selvsagt.

Nå har typen min bandøvelse hver tirsdag, så da durer vi av og til til med en bedre middag sammen (bandet+damene) først. Da er vi 4 par og 1 singel. Veldig trivelig. Og jentene får tilbragt litt tid sammen, mens gutta spiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...