AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg hadde samleie på fredag, da var jeg på siste pille på brettet. (skulle begynne på nytt brett lørdag) Hva er sjansen for at jeg kan ha blitt grevid?? Kan legge til at det var litt blod igjen fra mensen da jeg hadde samleie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg hadde samleie på fredag, da var jeg på siste pille på brettet. (skulle begynne på nytt brett lørdag) Hva er sjansen for at jeg kan ha blitt grevid?? Kan legge til at det var litt blod igjen fra mensen da jeg hadde samleie.. Jeg snakker om p-piller. Beklager, men skrev litt fort TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 Er ganske sikker på at det ikke er farlig å ikke da de siste pillene, så lenge du starter med piller igjen senest en uke etterpå. Mener det stod i det lille heftet som følger med p-piller. Senk pulsen, sjangsen for at du er gravid er svært liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 Er ganske sikker på at det ikke er farlig å ikke da de siste pillene, så lenge du starter med piller igjen senest en uke etterpå. Mener det stod i det lille heftet som følger med p-piller. Senk pulsen, sjangsen for at du er gravid er svært liten. Tror du virkelig det? Håper du har rett. Jeg har vært helt dårlig siden lørdag da jeg oppdaget glemt pille, og nå klarte jeg virkelig ikke å vente med å få det ut lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Tror du virkelig det? Håper du har rett. Jeg har vært helt dårlig siden lørdag da jeg oppdaget glemt pille, og nå klarte jeg virkelig ikke å vente med å få det ut lengre Anbefaler deg uansett å lese det lille heftet som følger med p-pillene. Står mye nyttig der som kan være greit å ha i bakhodet til ev. en anne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 Det skal jeg gjøre Jeg har aldri fått med meg når det er eggløsning og når det ikke er det, vet bare at det sto et sted på internett at om man ville ha barn var det lurt å prøve annen hver dag i eggløsning-perioden. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 På pakningen stod det: 1 tablett glemt i uke 4 P-pillens sikkerthet er opprettholdt TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå