Gå til innhold

Glemte siste pille... shit..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samleie på fredag, da var jeg på siste pille på brettet. (skulle begynne på nytt brett lørdag)

Hva er sjansen for at jeg kan ha blitt grevid?? :(

Kan legge til at det var litt blod igjen fra mensen da jeg hadde samleie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samleie på fredag, da var jeg på siste pille på brettet. (skulle begynne på nytt brett lørdag)

Hva er sjansen for at jeg kan ha blitt grevid?? :(

Kan legge til at det var litt blod igjen fra mensen da jeg hadde samleie..

Jeg snakker om p-piller. Beklager, men skrev litt fort ;)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det ikke er farlig å ikke da de siste pillene, så lenge du starter med piller igjen senest en uke etterpå. Mener det stod i det lille heftet som følger med p-piller.

Senk pulsen, sjangsen for at du er gravid er svært liten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det ikke er farlig å ikke da de siste pillene, så lenge du starter med piller igjen senest en uke etterpå. Mener det stod i det lille heftet som følger med p-piller.

Senk pulsen, sjangsen for at du er gravid er svært liten. :)

Tror du virkelig det? :lete: Håper du har rett. Jeg har vært helt dårlig siden lørdag da jeg oppdaget glemt pille, og nå klarte jeg virkelig ikke å vente med å få det ut lengre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig det? :lete: Håper du har rett. Jeg har vært helt dårlig siden lørdag da jeg oppdaget glemt pille, og nå klarte jeg virkelig ikke å vente med å få det ut lengre :klemmer:

Anbefaler deg uansett å lese det lille heftet som følger med p-pillene. Står mye nyttig der som kan være greit å ha i bakhodet til ev. en anne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :) Jeg har aldri fått med meg når det er eggløsning og når det ikke er det, vet bare at det sto et sted på internett at om man ville ha barn var det lurt å prøve annen hver dag i eggløsning-perioden.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På pakningen stod det:

1 tablett glemt i uke 4

P-pillens sikkerthet er opprettholdt

:)

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...