AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Hei. Er gravid,btw, 3 uker til termin,om det har noe å si. Har sovet ekstremt dårlig i natt,våknet hver halvtime, og prompet mye,og rapet mye. Jeg er så kvalm pga all gassen at jeg begynner å bli desperat. Jeg hater å spy,og det er så nærme at jeg må spy,og jeg klarer ikke spise på rundt ti -tolv timer etter jeg har spydd. Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 bumper denne, er helt desperat her ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 Syrenøytraliserende? Reisesyketabletter? Er det kvalmen som er værst eller magesyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #4 Del Skrevet 3. august 2011 Det var gass,som sagt, men jeg spydde opp alt jeg hadde spist ca tjue min etter jeg startet tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 3. august 2011 #5 Del Skrevet 3. august 2011 Gass kommer vel gjerne av magen koker, så da ville jeg satset på å prøve syrenøytraliserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Del Skrevet 3. august 2011 Da prøver jeg det neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå