Gå til innhold

Neseoperasjon


Konstantin

Anbefalte innlegg

Heihei!

Som 6 åring knakk jeg nesen, og som følge at dette har jeg fått en ganske kraftig kul på nesen. Har aldri likt nesen min, men klarer å leve med den.

Det som gjør at jeg nå evt må operere er at jeg har ca null luktesans, er tett i nesen året rundt og får bihulebetennelse ca hver gang jeg blir forkjølet. Hvis det ikke hadde vært for disse problemene hadde jeg nok aldri operert nesen.

Det jeg ikke vet helt er om jeg skal få fikset utseende på nesen i samme slengen. Har lyst, men er redd for at jeg ikke kommer til å bli fornøyd med resultatet, og synes egentlig det er litt teit å ta kosmetiske operasjoner.

Lurer også på om andre har operert om dette var veldig vondt, hvor fornøyd dere var med nesen og hvilke risikoer det er med slike operasjoner.

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sleit med å puste gjennom nesa, så jeg ble henvist av fastlegen til Øre-Nese-Hals på Rikshospitalet. Der fant jeg ut at jeg hadde skev skillevegg, så fikk operasjon på dagkirurgen. Jeg hadde en liten kul på nesa som jeg var misfornøyd med, som han tok bort under operasjonen. Jeg fikk denne operasjonen gratis (betaler kun egenandel på 317 kr). Og nå puster jeg fint gjennom nesa og er mer fornøyd med utsende.. Anbefaler deg å ta deg en tur til fastlegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...