Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en gangs skyld har jeg fri i jula og da skal jeg selvsagt kose meg med litt godis og klemetiner fra julestrømpen mens jeg ser Reisen til julestjernen og Tre nøtter til Askepott....! :)

Gleder meg bare så sinnsykt mye...!

Litt trist at NRK ikke sender Disney i år, men jeg håper det er mulig å få tak i dvd'n eller at de sender det på en av de andre kanalene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For to år siden så vi forresten en KJEMPEMORO animasjonsfilm på julaften. Mulig det var på TV 2.

Tror det het "Reinsdyret Robbie".. Noen som så det???

Smurfa! :D

Så den, ja! Kjempemorosom animasjonsfilm. Den gikk forresten på NRK i fjor, vi får håpe den kommer i år også... Her er Reinsdyret Robbie - det store reinsdyrstevnet på dvd. Må sees!! :ler:

Det er forresten BBC som har laget den, på engelsk heter den Robbie The Reindeer

Skrevet
SVT sender Disney klokka 1500

Er det sant ?????

Jippiiiiiiiii

:nisse: *glede seg enda mer til jul* :nisse:

Skrevet

:grine:

Jeg har ikke parabol.......Får gå opp til naboen da!! Jeg VIL se Disney!

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg har Disney Channel på Viasat :D

Skrevet

Tre nøtter til Askepott og Donald hører med. Blir aldri lei! Håper jeg rekker å se Donald på svensk tv da, tror kanskje det kolliderer med kirkebesøket i år.

Skrevet

Husk å se Snømannen kl 18.30!

Verdens fineste tegnefilm med sang om gutten som lager en snømann som blir levende.

"We're flying through the air! :digge:

Skrevet

Klokken 1830 se ikke vi på TV. Da siter vi sansynligvis ved bordet og spiser enda.

Skrevet
Klokken 1830 se ikke vi på TV. Da siter vi sansynligvis ved bordet og spiser enda.

VIDEO!!!

(Vi spiser nok også)

Skrevet

Har ikke videospiller vi, bare DVD. Desverre, for den er veldig fin.

Skrevet
Har ikke videospiller vi' date=' bare DVD. Desverre, for den er veldig fin.[/quote']

Kan lånes på bibliotek!!

(Full av gode forslag for å hjelpe folk til å se den!)

Skrevet

Ja, men det hjelper lite å ha en film stående neste jul når vi igjen er uten vidospiller, skal kjøpe dvd med opptak så fort vi får råd (les: ikke før til neste år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...