AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #21 Skrevet 8. august 2011 Hun minner meg om Bree (rødtoppen, right?) i Frustrerte Fruer. Perfektsjonist, men ulykkelig. Veldig opptatt av fasade og har null selvironi. Hver minste negative kommentar blir hånet bort (gjerne med "du er ikke bedre selv, du er misunnelig"), men egentlig tar hun seg nær av dem. Blir ikke forundret om hun blir innlagt på psyk. om noen år... Når ting begynner å rase sammen og fansen gjennomskuer henne. Ingen er superhelt for alltid, og jeg tviler på hun tåler motgang. hahha. kunne ikke vært mer enig. virker en smule nevrotisk (typ: tvangstanker).
Gjest BabyBlue Skrevet 8. august 2011 #22 Skrevet 8. august 2011 Caroline gjør jo absolutt ikke det, hun jobber steinhardt, og tjener sine egne penger. Jeg er imponert over henne, virker som en smart forretningsdame Yes, hun ler hele veien til banken Jeg tror hun lider av flink pike syndromet - alt skal være perfekt og ordentlig til hver tid. Jeg sleit med det før, og vet hvor ulykkelig man blir av å leve slik. Det er ikke sunt, rett og slett. Man må godta at man ikke er feilfri, hvis ikke utvikler man en ganske skjør sinnstilstand. MEN: Nå kan det faktisk hende hun smører ekstra tykt på når hun blogger, for det kan godt hende at hun fremstiller seg selv som ekstra lykkelig og perfekt for å hale inn flere lesere. VOE, feks, ble ikke Norges største blogger pga. syting og bilder av seg selv hvor hun så sur ut. Glade og feilfrie blogginnlegg hvor man er feilfritt sminket og poserer med et perlehvitt smil tiltrekker lesere, for tenåringer flest vil faktisk lese om folk som har det som plommen i egget. Vi leser ikke om kjendiser i Se & Hør fordi de er gjennomsnittlige husmødre med en gjennomsnittlig jobb som lever på en gjennomsnittlig årslønn under millionen... Tenåringer leser blogger for å drømme seg vekk og beundre en annen persons livsstil, noe Caroline skjønner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå