Gå til innhold

Svetter helt ekstremt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svetter helt ekstremt på ryggen, og i ansiktet. Også mye i håndflatene. Jeg skjemmes så ekstremt over det, og jeg tør så vidt bevege meg når jeg er med kjæresten min. Det renner dråper fra panna mi, og på overleppa, bare jeg går fra et sted til et annet.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg bruker aluminiumklorid under armene, så der sliter jeg ikke lenger. Men ansiktet og ryggen er helt utrolig skjemmende. Jeg tør nesten ikke være ute blandt mennesker. Er det noen som har noen som helst tips? Er så frustrert og lei meg nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje litt drastisk, men hvis man plages så mye så finnes det en operasjon for dette. Man kutter noen nervetråder, så slutter man å svette på overkroppen. Men denne operasjonen er ikke helt uten risiko. Er man uheldig kan kroppen begynne å svette andre steder på kroppen istedet, og da er man jo igrunn like langt.. Du kan lese mer om det ved å søke litt på nettet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre plaget med akkurat det samme. Har du prøvd å smøre aluminiumklorid på de andre stedene du er plaget? Det har hjulpet meg, litt i hvertfall, på føttene, men vet ikke om det går greit å smøre det i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Tror jeg skal prøve ut litt flere ting, før jeg gjør noe så drastisk som operasjon. Men takk for opplysningene, kan godt være jeg hører med legen min om noe slikt.

Godt å høre at jeg ikke er alene om det! Tør ikke smøre det i ansiktet, men det har hjulpet litt på ryggen. Alikevel er det fortsatt mye svette der. Føler meg skitten, og urenslig!

Uff, dette er virkelig ubehagelig! Tør ikke si noe til kjæresten min heller, vi har ikke vært sammen så lenge. Skulle virkelig bare ønske dette kunne stoppe :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker opp "Spa of embarassing illnesses", en TVserie fra UK, så var det en kjekkas der som fikk bukt med svetteproblemet sitt. På dette spaet kurerer de masse rart ved hjelp av kosthold og tarmskylling, så det er kanskje verdt å prøve før en eventuell operasjon? Koster antageligvis like mye, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarmskylling er ganske så omstridt. Noen sverger til det, andre mener at det tvert i mot er uheldig for kroppen å gjøre det. Jeg råder deg til å konsultere legen din først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...