Gå til innhold

Kroppsbilder

bootylicious

Anbefalte innlegg

okei okei beklager det var stygt å le. jeg mente ikke at alle slappe kropper er stygge. menn kan være pene selv om de ikke er særlig godt trent.

men jeg tror det er litt sympati inni bildet når man sier at lubne kropper eller kvinner med celulitter er vakre. de kan godt være vakre men ikke hvis man kun ser på utseendet. hvor mange kan med hånda på hjertet si at de skulle ønske de hadde en kropp med cellulitter, hengepupper, eller en kropp som veier over 100? tviler sterkt på at det er særlig mange

Er du i det hele tatt klar over hvor mange slanke, veltrente og 'stramme' kvinner som likevel har cellulitter?

Ingen ønsker seg cellulitter, men noen får det - uansett hva de gjør. Og mange kvinner ser mye bedre ut med noen kilo ekstra, faktisk, det har ikke noe med sympati og gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei hvis du fikk velge da, hva hadde du valgt av disse:

hengepupper eller små faste?

flat mage eller hengemage med strekkmerker?

tykke lår med cellulitter eller slanke stramme lår?

Hvorfor i all verden skal jeg måtte velge? Som sagt, jeg går ikke og ønsker meg verken det ene eller det andre. Derimot forholder jeg meg til det jeg faktisk har, og prøver å gjøre det beste ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hypotetisk spørsmål, på samme måte som dine to latterlige alternativer, så derfor må du velge. Fei for egen dør da i det minste om du skal slenge ut ultimatum-spørsmål. :kjefte:

Faste små pupper eller hengepupper?

Stramme, slanke lår eller slappe med celluliter?

Hengemage eller sixpack?

Hallo? Ser du ikke likheten med det og det spørsmål DU fikk som er like fordømt hypotetisk og ment som at du selv må ta et valg om DE TO VAR VALGET.

Ikke hva du mener og har det i det "perfekte livet".

Hilsen ei som er trent, slank, kan gå i hva hun vil og allikevel klarer å se at en kropp med "masse" og celluliter kan være fin, så ja, jeg hadde GLATT valgt å være slapp med celluliter og FORNØYD enn å være "idealkvinnen" og leve et stresset liv med å nå idealet konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forventer at andre svarer på dine helt merkelige to valgs spørsmål, men mine unngår du helt ved å snakke deg rundt de istedet for å svare?

Jaja..

hehe ja men det er fordi du ikke forstår at det er fullt mulig å ha et bra utseende i tillegg til bra selvtillitt.

og ja jeg vil veldig gjerne ha en stram kropp men det betyr da ikke at jeg har dårlig selvbilde, nærmere tvert imot!

Det virker litt som at enkelte mennesker ser litt ned på dem/oss som trener og liker å ta vare på utseendet vårt, og tror at vi tenker så dårlig om oss selv, men det er slett ikke sant. Så svart-hvitt er det ikke.

og nei jeg syns faktisk ikke alle utrente kropper er usexy, de fleste ser ok ut MED klær. men jeg ser verdien av å føle meg, og se bra ut både med og uten klær. og jeg har aldri hatt så bra selvbilde som jeg har nå.

og det er supert hvis andre kvinner/menn føler seg fine uten å trene, men det trenger ikke bety at alle andre er like. jeg ser verdien av en sunn livsstil og et sunt kosthold og det er slik jeg velger å leve mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selvfølgelig hvis jeg MÅTTE velge og jeg hadde greid å lure meg selv til å tro at jeg så bra ut, så hadde det desverre blitt stygg kropp med god selvtillitt.

men nå er jo det heldigvis ikke slik i realliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hypotetisk spørsmål, på samme måte som dine to latterlige alternativer, så derfor må du velge. Fei for egen dør da i det minste om du skal slenge ut ultimatum-spørsmål. :kjefte:

Faste små pupper eller hengepupper?

Stramme, slanke lår eller slappe med celluliter?

Hengemage eller sixpack?

Hallo? Ser du ikke likheten med det og det spørsmål DU fikk som er like fordømt hypotetisk og ment som at du selv må ta et valg om DE TO VAR VALGET.

Ikke hva du mener og har det i det "perfekte livet".

Hilsen ei som er trent, slank, kan gå i hva hun vil og allikevel klarer å se at en kropp med "masse" og celluliter kan være fin, så ja, jeg hadde GLATT valgt å være slapp med celluliter og FORNØYD enn å være "idealkvinnen" og leve et stresset liv med å nå idealet konstant.

Hvem er det du svarer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...