bootylicious Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Fant en svensk side hvor alle mulige slags mennesker i forskjellige former og fasonger har lagt opp bilder av kroppen sin samt alder, vekt, høyde og bmi. Det som overrasker meg er at flere av de som er undervektige/overvektige ifølge bmi ikke ser slik ut! Synes det er så fantastisk at folk ser så forskjellige ut og at de tør å legge ut bildene, ta et titt selv: Min lenke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Den siden der er så fin! Jeg er også veldig glad i denne: http://www.mybodygallery.com/index.html og denne som er dedikert til bryster: http://www.007b.com/breast_gallery.php Synes disse og liknende sider burde være pensum i 8. klasse for alle, så barn og unge kunne få et mer realistisk kroppsbilde. Med alle de photoshoppa kjendisene vi får trykt opp i trynet overalt er det deilig med litt motvekt til hysteriet! Oppfordrer alle til å dele linker til liknende sider, pluss å sjekke ut de utlagte linkene og se hvordan folk er forskjellige, men vakre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 haha vakkert??? det der er noe av det styggeste jeg har sett. glad jeg ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 haha vakkert??? det der er noe av det styggeste jeg har sett. glad jeg ikke ser sånn ut. Det var da voldsomt? Det er flere tusen forskjellige kropper på disse sidene, alle former og størrelser, så hvis du ikke likner på noen av disse, må du da se veldig rar ut? Antar du er veldig ung, og jeg håper du lærer deg at mennesker kan være vakre selv om de ikke passer inn i det svært smale skjønnhetsidealet som råder i media. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 haha vakkert??? det der er noe av det styggeste jeg har sett. glad jeg ikke ser sånn ut. Kanskje du blir seende ut sånn en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 kan godt hende dere syns de er vakre men jeg syns ikke det er pent med dvaske slappe kropper, med pupper hengende nede på magen. har til og med fått 1 barn og jeg kan helt ærlig si at jeg ser mye bedre ut enn de aller aller fleste på den siden der. det fikk bare motivasjonen min opp når det gjelder trening. er glad jeg gidder å ta vare på kroppen min med å trene regelmessig, og ikke hive i meg haugevis med usunn mat og gi blanke F i hvordan jeg ser ut. livet er kort, man lever bare èn gang, og jeg er en av dem som velger å gjøre det beste ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 syns mannekroppene var helt ok da, ikke noe å klage på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 2. august 2011 #8 Del Skrevet 2. august 2011 kan godt hende dere syns de er vakre men jeg syns ikke det er pent med dvaske slappe kropper, med pupper hengende nede på magen. har til og med fått 1 barn og jeg kan helt ærlig si at jeg ser mye bedre ut enn de aller aller fleste på den siden der. det fikk bare motivasjonen min opp når det gjelder trening. er glad jeg gidder å ta vare på kroppen min med å trene regelmessig, og ikke hive i meg haugevis med usunn mat og gi blanke F i hvordan jeg ser ut. livet er kort, man lever bare èn gang, og jeg er en av dem som velger å gjøre det beste ut av det. Mens andre tenker at livet er kort, så hvorfor streve for et ideal som ikke er nødvendig for å være lykkelig. Vi er ikke alle overfladiske. Flott at man er sunn, men man MÅ ikke ha sixpack og rumpe oppå ryggen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 2. august 2011 #9 Del Skrevet 2. august 2011 kan godt hende dere syns de er vakre men jeg syns ikke det er pent med dvaske slappe kropper, med pupper hengende nede på magen. Men å le av dem og si at det er noe av det styggeste du har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 2. august 2011 #10 Del Skrevet 2. august 2011 Flott side,viser hvor allsidig vi er. Ikke alle har perfekte kropper,jeg kommer aldri til å se ut som en modell. Har altfor korte bein,jeg har hofter og pupper,og et par ekstra kg. Men det betyr ikke at jeg er ekkel og stygg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 2. august 2011 #11 Del Skrevet 2. august 2011 Mens andre tenker at livet er kort, så hvorfor streve for et ideal som ikke er nødvendig for å være lykkelig. Vi er ikke alle overfladiske. Flott at man er sunn, men man MÅ ikke ha sixpack og rumpe oppå ryggen. jeg er lykkeligere med en kropp jeg trives med. jeg trives med å slippe å gå rundt og se flotte slanke jenter som kler alt, som kler bikini, som ser smashing ut i tettsittende jeans. jeg vil være en av dem, og jeg er en av dem. bare kall meg overfladisk hvis dere vil. men det er viktig for meg. og er det så nødvendig å overdrive så innmari for å få frem poenget ditt?? hvem har rumpe på ryggen...?? og nei jeg har ingen av delene, men har en stram kropp med former. er ikke syltynn, men slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 2. august 2011 #12 Del Skrevet 2. august 2011 Men å le av dem og si at det er noe av det styggeste du har sett? Flott side,viser hvor allsidig vi er. Ikke alle har perfekte kropper,jeg kommer aldri til å se ut som en modell. Har altfor korte bein,jeg har hofter og pupper,og et par ekstra kg. Men det betyr ikke at jeg er ekkel og stygg! okei okei beklager det var stygt å le. jeg mente ikke at alle slappe kropper er stygge. menn kan være pene selv om de ikke er særlig godt trent. men jeg tror det er litt sympati inni bildet når man sier at lubne kropper eller kvinner med celulitter er vakre. de kan godt være vakre men ikke hvis man kun ser på utseendet. hvor mange kan med hånda på hjertet si at de skulle ønske de hadde en kropp med cellulitter, hengepupper, eller en kropp som veier over 100? tviler sterkt på at det er særlig mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 2. august 2011 #13 Del Skrevet 2. august 2011 okei okei beklager det var stygt å le. jeg mente ikke at alle slappe kropper er stygge. menn kan være pene selv om de ikke er særlig godt trent. men jeg tror det er litt sympati inni bildet når man sier at lubne kropper eller kvinner med celulitter er vakre. de kan godt være vakre men ikke hvis man kun ser på utseendet. hvor mange kan med hånda på hjertet si at de skulle ønske de hadde en kropp med cellulitter, hengepupper, eller en kropp som veier over 100? tviler sterkt på at det er særlig mange Uenig. Jeg mener at kropper med cellulitter og hengepupper kan være vakre, selv om det finnes varianter av f.eks. pupper som de fleste vil si ser penere ut. Og det kan jeg faktisk si selv om jeg ikke ønsker meg cellulitter osv. (Hvorfor skulle jeg det? Jeg går ikke rundt og ønsker meg større pupper, lengre bein eller smalere midje heller, for den saks skyld ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2011 #14 Del Skrevet 2. august 2011 Fetlife.com er også et godt sted å surfe rundt for å se kropper av alle kjønn, størrelser, farger og fasonger ("Advarsel", det er et fetish orientert nettsammfunn. Mye vanilje, men det er og endel mer... fargerike ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 3. august 2011 #15 Del Skrevet 3. august 2011 Uenig. Jeg mener at kropper med cellulitter og hengepupper kan være vakre, selv om det finnes varianter av f.eks. pupper som de fleste vil si ser penere ut. Og det kan jeg faktisk si selv om jeg ikke ønsker meg cellulitter osv. (Hvorfor skulle jeg det? Jeg går ikke rundt og ønsker meg større pupper, lengre bein eller smalere midje heller, for den saks skyld ) okei hvis du fikk velge da, hva hadde du valgt av disse: hengepupper eller små faste? flat mage eller hengemage med strekkmerker? tykke lår med cellulitter eller slanke stramme lår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. august 2011 #16 Del Skrevet 3. august 2011 Mange som mener at kropps-sider bør være en del av pensum på ungdomsskolen for å gi ungdom et riktig bilde av hvordan kropper i verden generelt ser ut... Gikk et program på tv der engelsk ungdom ble opplyst om pupper, pikk, vagina, rompe, kropp og sex. Virket hvertfall som det var utrolig lærerikt for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 3. august 2011 #17 Del Skrevet 3. august 2011 okei hvis du fikk velge da, hva hadde du valgt av disse: hengepupper eller små faste? flat mage eller hengemage med strekkmerker? tykke lår med cellulitter eller slanke stramme lår? hvis DU fikk velge: Kropp med hengepupper, celullitter og en del kilo for mye MEN, storfornøyd med kroppen din og ville ikke forandret noe som helst. Kropp som er stram, ingen hengepupper eller cellulitter, men, du blir aldri fornøyd med utseende og sliter konstant med å nå idealet ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #18 Del Skrevet 3. august 2011 Fant en svensk side hvor alle mulige slags mennesker i forskjellige former og fasonger har lagt opp bilder av kroppen sin samt alder, vekt, høyde og bmi. Det som overrasker meg er at flere av de som er undervektige/overvektige ifølge bmi ikke ser slik ut! Synes det er så fantastisk at folk ser så forskjellige ut og at de tør å legge ut bildene, ta et titt selv: Min lenke Så flott side! Men jeg er nok ikke like overrasket over at de som har undervektige kropper i følge BMIen ser ut som de gjør, for deres kropper minner mye om min og hvordan den var da jeg var yngre. Og de ser jo sunne ut selv om de er slanke! Man ser jo veldig tydelig hvem som har hatt f.eks anoreksi, for da er lårene og armene helt borte, mens de som er sunne og slanke har former som henger sammen med resten av kroppen. Blir likevel hele tiden overrasket når jeg ser et bilde og tenker "det var en veldreid kropp", men så står det under at de har komplekser eller hater kroppen sin. De er jo fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulla Skrevet 3. august 2011 #19 Del Skrevet 3. august 2011 hvis DU fikk velge: Kropp med hengepupper, celullitter og en del kilo for mye MEN, storfornøyd med kroppen din og ville ikke forandret noe som helst. Kropp som er stram, ingen hengepupper eller cellulitter, men, du blir aldri fornøyd med utseende og sliter konstant med å nå idealet ditt. det er ikke sånn at alle som trener og jobber for å få en fin kropp sliter med dårlig selvbilde. dårlig selvtillitt hadde jeg før jeg begynte å trene. nå er jeg fornøyd med min egen kropp, og vil idag ikke forandre noe som helst. jeg trener ikke for å se ut som en modell, det er heller ikke noe jeg ønsker meg, men jeg holder meg i form for å beholde en stram og fast kropp som ser bra ut i det meste. i tillegg føler jeg meg sunn og frisk og kan spise nesten hva jeg vil uten å få dårlig samvittighet. spiser normal sunn mat og stresser ikke med diverse dietter, f.eks lavkarbo, ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 3. august 2011 #20 Del Skrevet 3. august 2011 Så du forventer at andre svarer på dine helt merkelige to valgs spørsmål, men mine unngår du helt ved å snakke deg rundt de istedet for å svare? Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå