Gå til innhold

Blir valp på oss alikevell... :)


Redbull

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye! :D Gled deg til valpetiden :rodmer: og golden retrievere er jo enkle å ha med å gjøre også! :)

Takk :) vi gleder oss mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :D Gled deg til valpetiden :rodmer: og golden retrievere er jo enkle å ha med å gjøre også! :)

Hihi, at golden retrievere er enkle å ha med å gjøre er en sannhet med en DÆL modifikasjoner. Jeg kjenner noen barnefamilier som hadde samme tanken, og endte opp med en diger isbjørn av en "valp" etter 7 måneder som spiste alt, lå overalt og ga seg en god faen i hva folk sa. Men dog veldig snille allikevel. :fnise:

Og det var så absolutt ikke et stikk til TS om at det er et dårlig valg av hund ELLER tidspunkt. :jepp: Syns det er et helt greit valg, og gled dere! Barn har godt av å vokse opp med hund i hjemmet, at jeg syns at hunden skal være noen år før barn blir introdusert er MITT syn, og det gjør ikke noe annet feil.

Åja, også jeg vil anbefale tisper som førstehund. (De tidligere nevnte smågale golden retrieverne i barnefamilier er alle hannhunder, just mentioning. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det veldig viktig å lære den om hva som er lov og ikke lov! :-) Mange, deriblant meg, lot han få lov til ting fordi han var da såå liten og søt, men han blir stor, og da husker han GODT at han fikk lov til det tidligere, og da er det ikke like enkelt å venne det av han.. Så sett regler med ENGANG du får hunden i hus, så skal du se du får en vidunderlig hund etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...