AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Har som sgat veldig anspente og stive skulder, og nakke. Og lurer på om noen har noen tips til noe som kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frlo Skrevet 1. august 2011 #2 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har også slitt med dette. Kommer av at jeg ofte gikk mye anspent før. Men hos meg gjorde det vondt, det var ikke bare stive muskler, det liksom brant inni skuldrene av og til. Jeg har vært hos fysioterapeut og naprapat, og disse hjalp meg med forskjellige øvelser jeg kunne gjøre for meg selv hjemme. Dette har hjulpet meg, og jeg er mye bedre i dag. husk å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2011 #3 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har også slitt med dette. Kommer av at jeg ofte gikk mye anspent før. Men hos meg gjorde det vondt, det var ikke bare stive muskler, det liksom brant inni skuldrene av og til. Jeg har vært hos fysioterapeut og naprapat, og disse hjalp meg med forskjellige øvelser jeg kunne gjøre for meg selv hjemme. Dette har hjulpet meg, og jeg er mye bedre i dag. husk å slappe av. Hvilke øvelser har du fått til hjemmebruk ? Sliter og med nakke og rygg. Fysioterapi forverret mine plager mens etter kiropraktorbehandling kom plagene bare tilbake etter kort tid. Har funnet noen øvelser på nett jeg pleier bruke, men det finnes kanskje flere Her er link til en side med øvelser: http://westvalley.edu/pe/stretch/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 1. august 2011 #4 Del Skrevet 1. august 2011 For det første - prøv å slapp av. Sjekk holdningen din! Lave skuldre, bryst fram. Gå tur i ulendt terreng. Det har hjulpet meg MYE med ryggen min, spesielt øvre del av rygg. Å være stillesittende gjør det mye verre. Beveg deg mer. Kiropraktor og fysioterapi vil ikke fjerne smertene alene - du må jobbe for det. Det er forresten lurt å rådføre seg først med noen før du kaster deg ut på forskjellige treningsøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå