Gå til innhold

Kjæresten hadde ons med kollega

marieee

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til en ny by og begynte i en ny jobb for et halvt år siden. Der møtte jeg en kjekk mann på jobben, og vi begynte å date. Nå har vi vært kjærester noen måneder og i går fant jeg ut at han hadde sex med en felles kollega av oss før jeg flyttet hit. Det var før vi møttes, men det plager meg likevel!! Jeg må se denne kvinnen hver dag. Hvordan hadde du reagert på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg skjønner at dette kan bli litt kleint mellom deg og kollegaen din. Men strengt tatt kan du ikke være oppbrakt over en ONS som skjedde før du kom inn i bildet! Det er jo vanskelig å ta hensyn til noen man ikke vet at finnes ennå...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde et liv før han møtte deg, er det virkelig overraskende for deg?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at det er helt uinteressant å vite hvem og hvor mange partneren har hatt sex med før meg. Det eneste som er av interesse er at alle tidligere forhold er 100% avsluttet.

Jeg skjønner at du synes dette er ubehagelig, men det lureste er nok å prøve å glemme det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sex før dere møttes. Er ikke det fint, da? Da lærte han seg sikkert noen triks du nyter godt av.

Jeg møter også folk som samboeren min har hatt sex med, men det må jeg bare prøve å komme over. Kjæresten har jo valgt meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at det er litt rart å vite det. Men det var FØR han møtte deg. Nå er han sammen med deg. Det er vel det eneste som betyr noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "Hun har knullet typen min." "Hun vet hvordan han ser ut naken" "Hun vet hvordan han er i sengen" "syns typen min at hun var bedre og trangere enn meg?" "Hun har hatt min types lepper mot hennes" "Han har hatt fingrene i henne" "Han har stappet k**** sin i henne, syns han det var bedre en når han gjør det på meg?"

Det hadde jeg tenkt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt sex med kollega (2 stk, en ONS, en flere ganger), men holder kjeft om det til min nåværende kjæreste. Nettopp fordi det hadde vært kleint for han å vite det...

Skjønner godt at det er ubehagelig, hadde syns det selv og:s

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han burde tatt i bruk sine synske evner, forutsett at han kom til å møte deg og dermed ikke ligge med hun andre damen!

Fra spøk til alvor, alle har en fortid, så bare prøv å glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har såklart en fortid. Enkelte ting hadde det vel vært mest bekvemt å ikke vite, men noen ganger vil ting fra fortiden komme frem. Det gjelder jo det samme med ekser .. er vel ikke helt uvanlig å få kjennskap til hvem som har vært tidligere kjærester, men man er jo nødt å lære seg å leve med at man vet hvem noen av de tidligere sengekameratene er .. og at man noen ganger er nødt til å omgås/dumpe borti disse. Tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Skjønner at du syns det er litt.. kleint.. men dette kan hverken du eller han gjøre noe med. Det er ting som har skjedd før han traff deg, og du må rett og slett bare akseptere det og komme deg videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, stakkars deg.. Tenk å leve med en kjæreste som har hatt sex før! Så grusomt!

Du har IKKE noe med å blande deg opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker åpenbart jobben som sjekkearena, og hvis du tror det erkleint å forholde deg til hun han har pult, vent til du må jobbe sammen med hun neste han kommer til å pule på...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...