Gå til innhold

Når er det nok?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når bør man egentlig bite i det sure eplet og innse at nok er nok? Jeg og sambo er på vår andre runde nå, etter en tid fra hverandre i fjord. Men vi sliter fortsatt... :tristbla: Vi hadde en utrolig dårlig start på forholdet, noe som førte til mye misstro, sjalusi og krangling. Til slutt orket jeg ikke mer og gjorde det slutt. Ikke fordi jeg ikke var glad i han, men fordi jeg var sliten, fortvila og lei av ett forhold som jeg følte jeg jobbet alene for.

Når vi fant sammen igjen var jo alt bra en stund, men gamle mønstre lot seg desverre ikke bryte så lett. Jeg vet ikke om jeg klarer å legge fortiden skikkelig bak meg, og det tærer jo på oss begge. Komunikasjonen er like dårlig som alltid, og selv om jeg jo ikke VIL miste han... kan jeg ikke for at jeg tenker at det må skulle være enklere enn dette?? Vi har bestilt time på familievernkontoret for å prøve å fikse opp, men orker jeg enda en runde med jobbing? Vil det være bedre for oss begge om vi bryter?? Jeg vet ikke... Jeg vil jo ikke at han skal endre slik han er pga meg, men kan jeg klare å leve med de forskjellene?? Jeg begynner å tvile.

Så.... når vet man at nok er nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme jeg og.. Jeg tenker hver gang at NU er det nok, men når ting roe seg så dabber det liksom ut og jeg fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...