AnonymBruker Skrevet 21. februar #461 Skrevet 21. februar Ser at både Dr. Dropin og Volvat skriver om botox mot svette på blå resept: Svettebehandling | Behandling mot overdreven svette - Volvat Dr.Dropin | Hyperhidrose | Behandling av overdreven svette | Dr.Dropin Anonymkode: 6bf8a...b7a
MalloryK Skrevet 24. april #462 Skrevet 24. april Nå er varmen tilbake. Hurra hurra... Egazil er fjernet fra markedet, vi har det jammen bra ja! 😞 Jeg har svettet fra topp til tå i 25 år. Egazil ga meg litt mer normalt liv, men det var kjekt så lenge det varte.
AnonymBruker Skrevet 24. april #463 Skrevet 24. april MalloryK skrev (6 minutter siden): Nå er varmen tilbake. Hurra hurra... Egazil er fjernet fra markedet, vi har det jammen bra ja! 😞 Jeg har svettet fra topp til tå i 25 år. Egazil ga meg litt mer normalt liv, men det var kjekt så lenge det varte. Nå finnes det et nytt middel. Dyrt og funker ikke i nærheten like bra, synes jeg. Det heter Oxybutynin Macure tab 5 mg Anonymkode: c2063...990
MalloryK Skrevet 24. april #464 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå finnes det et nytt middel. Dyrt og funker ikke i nærheten like bra, synes jeg. Det heter Oxybutynin Macure tab 5 mg Anonymkode: c2063...990 Hvis det ikke funker, pluss er så dyrt, så hvorfor skal man bruke det? Spambot?
AnonymBruker Skrevet 24. april #465 Skrevet 24. april MalloryK skrev (4 minutter siden): Hvis det ikke funker, pluss er så dyrt, så hvorfor skal man bruke det? Spambot? Den fungerer like "bra" på meg som egazil gjorde. Den er dyr, men hadde jeg ikke hatt den som hvertfall hjalp pittelitt, så hadde ikke jeg klart å gå utenfor døra. Anonymkode: 8fd2a...cc9
AnonymBruker Skrevet 24. april #466 Skrevet 24. april MalloryK skrev (58 minutter siden): Hvis det ikke funker, pluss er så dyrt, så hvorfor skal man bruke det? Spambot? Funker greit nok, alternativet er å svette ihjel. Jeg tar 2 tabletter og funker greit med det. 3 tabletter tar jeg kun hvis jeg skal gjøre noe veldig anstrengende. Men ja, tar halvparten av svetten er bedre enn tar ingen svette. Anonymkode: d550b...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. april #468 Skrevet 24. april MalloryK skrev (4 minutter siden): Hvor mye koster ditropan? ca 550 kr for 1 pakke med 60 tab. Så jeg bruker altså 1 pk i mnd. Anonymkode: d550b...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. april #469 Skrevet 24. april MalloryK skrev (6 minutter siden): Hvor mye koster ditropan? Unnskyld, jeg leste for fort. Ditropan er ikke å få tak i lenger, men Oxybutynin macure er det som selges og prisen jeg skrev. Anonymkode: d550b...2b1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #471 Skrevet 12. mai MalloryK skrev (11 minutter siden): Hvordan går det med mine svettevenner her? Hvorfor prøver du ikke Oxybutnin Macure? Anonymkode: d550b...2b1
MalloryK Skrevet 12. mai #472 Skrevet 12. mai 500 i mnd? Jeg har ikke råd til det. Egazil var 100 kr for 2 mnd for meg
AnonymBruker Skrevet 12. mai #473 Skrevet 12. mai MalloryK skrev (13 minutter siden): 500 i mnd? Jeg har ikke råd til det. Egazil var 100 kr for 2 mnd for meg Du kan ta det på Klarna dersom du kjøper online fra Apotek 1. Så kan du dele beløpet opp i flere mnd f.eks på Klarna. Verdt å bare prøve for å se om du har nytte av dem. Har du ikke det, så er det i hvert fall ute av verden for din del 🤷🏼♀️ Og har du nytte av dem så om du i hvert fall komme gjennom sommeren med dem via klarna og ta pause f.eks. i vinterhalvåret hvor behovet er mindre. Eller du kan porsjonere de til bruk de dagene du trenger det mest. Anonymkode: d550b...2b1
MalloryK Skrevet 27. mai #475 Skrevet 27. mai Hvordan klarer dere "den nye varmen" eller hva jeg skal kalle det når man er i overgangsalderen? Jeg får ikke sove, jeg er så varm, det er som jeg koker innvendig. Litt av et liv. Først 40 år med HH så kommer dette på toppen. Hva blir det neste liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå