AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Hei ! Jeg har nå fått mensen den 14. juli .. Sist gang jeg ble gravid hadde jeg samleie 9 dager etter første mens dag. Og jeg kan TENKE MEG at jeg hadde da eggløsning dag 11-12. Har ganske regelmessig mensen, den kommer alltid når den skal ( 2-1 dager før forrige dato jg hadde mensen, eller samme dag ) Nå har jeg hatt samleie dag 13 etter mensen. Jeg fulgte med på underlivet allerede når mensen ble ferdig ( dag 7 ) .. dag 8: tørt dag 9: våtere men fortsatt ikke så veldig vått dag 10-11: Vått, " kremete " Og litt Rosa-brunt blod i utfloden dag 12: VELDIG vått der nede, og litt slimete utflod dag 13: ( dagen jeg hadde samleie ) var det tørt igjen Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med erfaringer? Kan jeg ha gått glipp av eggløsningen ? eller har jeg rukket det? tror jo at jeg hadde eggløsning dag 12 i og med at jeg var så våt der nede og at jeg hadde litt blod i utfloden dag 10-11. Setter pris på svar !
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan også legge til det jeg har av " symptomer " om det er pga en evt. graviditet Har hatt diarè de siste 2 dagene/ rar mage er svimmel ( men har vært det til og med før mensen ) Hatt murring i eggstokkene, føler mer som on de skal sprekke & veldig mye luft i magen ! Er litt småkvalm, men tror dette er innbilling
Ninen Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Det høres ut som dere var litt sent ute. Når det er tørt igjen, er den mest fruktbare perioden over. Men man kan jo ha hatt flaks likevel. Det er størst sannsynlighet for befruktning hvis man har sex et par dager før eggløsning og på eggløsningsdagen siden sædceller kan leve noen dager, mens egget dør ganske fort om det ikke befruktes. Så sex når det er vått er en god ide.
La Luna Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Umulig å si, jeg har trodd i alle år at jeg har eggløsning når slimet og murringene er på topp, men etter å ha tatt eggløsningstester, ser jeg at eggløsninga ikke kommer før et par dager etter dette.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Det høres ut som dere var litt sent ute. Når det er tørt igjen, er den mest fruktbare perioden over. Men man kan jo ha hatt flaks likevel. Det er størst sannsynlighet for befruktning hvis man har sex et par dager før eggløsning og på eggløsningsdagen siden sædceller kan leve noen dager, mens egget dør ganske fort om det ikke befruktes. Så sex når det er vått er en god ide. Ja sant, vet at dt r best å ha sex når det er vått ! men fikk ikke tid rett og slett hehe, så ble litt sent, men håper ikke FOR sent, hatt mye stikkinger i magen og murring, håper jo at dt r et klart tegn! ;/ slitsomt å vente !! takk for svar
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Umulig å si, jeg har trodd i alle år at jeg har eggløsning når slimet og murringene er på topp, men etter å ha tatt eggløsningstester, ser jeg at eggløsninga ikke kommer før et par dager etter dette. Ja det er vanskelig med dette med eggløsning ! men jeg er ganske sikker på at jeg MÅ nesten ha hatt det dag 11-12-13( tviler på 13) ! Sist gang jeg ble gravid ble jeg gravid dag 9 ( !! ) etter første dag med mensen, så dt r jo tidlig, og sædcellene må jo ha levd et par dager før eggløsning kom! uff håper bare jeg ikke har vær for sen med å ha samleie! men kjenner masse stikkinger i magen så håper jo på det beste ! takk for svar
Gjest Alabama Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 uff håper bare jeg ikke har vær for sen med å ha samleie! Beklager, men må bare le litt av dette..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Beklager, men må bare le litt av dette.. Keep your thoughts to urself Ikke no morsomt å le av når man tenker på temaet. :S
Gjest Alabama Skrevet 5. august 2011 #9 Skrevet 5. august 2011 Keep your thoughts to urself Ikke no morsomt å le av når man tenker på temaet. :S Jo, desto mer morsomt. Er det virkelig sånn brennhast med å bli gravid? Du har jo en ny sjanse hver måned!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 Jo, desto mer morsomt. Er det virkelig sånn brennhast med å bli gravid? Du har jo en ny sjanse hver måned! Tenker man at " man har en sjanse hver mnd" så kommer dt til å ta ÅR :S så nei. Og du kan egentlig bare holde sånn meninger til dg selv, spurte om erfaringer, ikke dine meninger om hva som er MORSOMT med dette. Takk for meg. Sykt hvor ego noen mennesker kan være 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå