Gå til innhold

Yasminelle 28


meg525

Anbefalte innlegg

Hei

Ønsker å endre dagen jeg starter med menstrusjon. Får nå vanligvis menstruasjon på en søndag,men ønsker å endre det til torsdag eller fredagen før. Den første sukkerpillen jeg tar vanligvis er på en torsdag. Er på linje 2 nå på brettet. Hvordan går jeg frem for å få mensen noen dager før? Kan jeg gjøre det på dette brettet,eller må jeg vente til jeg har begynt på neste brett igjen?

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ønsker å endre dagen jeg starter med menstrusjon. Får nå vanligvis menstruasjon på en søndag,men ønsker å endre det til torsdag eller fredagen før. Den første sukkerpillen jeg tar vanligvis er på en torsdag. Er på linje 2 nå på brettet. Hvordan går jeg frem for å få mensen noen dager før? Kan jeg gjøre det på dette brettet,eller må jeg vente til jeg har begynt på neste brett igjen?

Takk for hjelpen!

Ingen som vet?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med et nytt brett når det er igjen tre tabletter på det du har nå... Hvis pillebrettet går fra søndag til mandag nå, blir det da på det neste torsdag til onsdag. Hvis du forstår?

(beklager rotete svar)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med et nytt brett når det er igjen tre tabletter på det du har nå... Hvis pillebrettet går fra søndag til mandag nå, blir det da på det neste torsdag til onsdag. Hvis du forstår?

(beklager rotete svar)

:)

Hei,og takk for svar!

Jeg begynner vanligvis på de sukkertablettene på en torsdag,og tar den syvende og siste da på en onsdag. Så tar jeg hormontabletten på torsdag osv. Så kommer mensen på søndag imellom disse dagene.

Skal jeg ta sukkertabletten som vanlig torsdag,fredag,lørdag og søndag da f.eks,men på mandagen begynner jeg på nytt brett og tar en hormontablett? Vil jeg få mensen da om noen dager,selv om jeg bare tar 4 sukkertabletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan gjøre det slik som du skriver. Mensen kommer som vanlig, men da er det helt normalt at den fortsetter litt fordi om du begynner på et nytt brett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan gjøre det slik som du skriver. Mensen kommer som vanlig, men da er det helt normalt at den fortsetter litt fordi om du begynner på et nytt brett.

Ok,så jeg får ikke mensen noen dager før hvis jeg gjør det,det skjer ikke før slutten av neste brett igjen? For jeg skulle så gjerne hatt mensen noen dager før denne måneden.

Endret av meg525
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Du kan ikke heller utsette den da? Det er nok lettere. Vil tro at det ikke får noen innvirkning på syklusen før på neste brett igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...