Gjest Heloise Skrevet 20. august 2011 #21 Skrevet 20. august 2011 London, Nottingham, Helsinki. Jeg har i hvertfall shoppet meg blakk i disse byene
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #22 Skrevet 20. august 2011 Jeg har begynt å reise litt alene nå. London er topp (føler meg meget trygg der). Et annet bra alternativ er New York (Manhatten er jo en av USAs tryggeste steder etter Guiliani ryddet opp)-det er også lett å komme i kontakt med mennesker der. Begge stedene er jo skapt for shopping!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #23 Skrevet 23. oktober 2012 Så deilig å se at det er flere som har lyst til å reise alene! Jeg har planer om en førjulstur til København alene. Båten frem og tilbake og en natt på hotell. Jeg er ganske kjent i København og gleder meg til å kunne gå i alle de butikkene JEG vil i uten mann og barn som står og tripper utenfor :-) Jeg gleder meg villt!! Anonym poster: 31d62c018d42560eeadfbf379350230f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #24 Skrevet 23. oktober 2012 har reist en del alene, og anbefaler veldig å bo på hostel. jeg liker å møte litt folk, å bli med hvis det er noe som frister eller bare hilse og spørre hva de har gjort eller spise frokost sammen. i storbyer vil de fleste ikke reagere på at du går ut alene og tar et par øl. sett deg ved baren, ta med en bok og hils på folk som kommer. nå anbefaler jeg veldig ut i fra at du ønsker å sosialisere deg, men det kan jo godt hende det er akkurat det du vil slippe anbefaler uansett london, københavn, berlin, paris, krakow. når jeg reiser alene gjør alt mye mer inntrykk, og jeg kan nærmest sitte på et torg og drikke kaffe og se på livet/besøke en katedral/se på utsikten/gå i en park og være helt på gråten. og det er helt fantastisk å våkne i en ny by og vite at du skal fylle hele dagen med deilige ting! god tur! Anonym poster: 7cac903e511a5503ba7b69a743c10288 1
Anglofil Skrevet 23. oktober 2012 #25 Skrevet 23. oktober 2012 Kom nettopp hjem fra to uker i Tyrkia, reiste dit alene. Det var herlig!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #26 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg reiser alene til Barcelona om noen dager. Gleder meg og gruer meg, lurer på hvordan det blir f.eks. på kvelden Anonym poster: 6087d5b8c53d2a955b2f61ae2a479f69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå