Gå til innhold

Jenter og hemmeligheter!

Gjest Volle

Anbefalte innlegg

Gjest Volle

Er det mulig?? grunnen til lat jeg skriver dette, er at jeg er så Frustrert over at disse jentene ikke forstår meg!!

Vel, det handler om at damen til kompisen min var utro. De har et avstandsforhold. Hun hadde sex med ex-en sin mens de var borte fra hverandre. I tillegg begynte hun å date en ny gutt! Ikke nok med dette, i flere måneder hadde hun jobbet på strippeklubb uten å si noe til sin kjæreste. Hun er ikke norsk, han er norsk.

Jeg er også norsk, og jeg har også utenlandsk kjæreste. Disse to jentene er gode venninner.

En dag sa damen min til meg at "XX er utro. Hun har ligget med ex-en, dater en ny gutt, og har jobbet på strippeklubb. Men ikke sii det til kompisen din!"

Vel, jeg tenkte: Jeg må jo selvfølgelig si det. Tenk hvis han får vite det om 2 år! Fyren har tenkt på a gifte seg med henne! Så jeg sa det til min kompis, for jeg vil det beste for ham, og ikke at han skal bli lurt trill rundt av kjæresten sin.

Da kom eksplosjonen. Damen min klikket fordi jeg hadde sagt det, for det var jo en hemmelighet. Og kjæresten til kompisen min klikket på meg og damen min for å ha "blandet oss inn i hennes saker". Stakkars kompisen min er helt forvirret, fordi damen hans ikke innrømmer noen ting, og sier at det er jeg som lyver. Damen er helt seriøst en stor manipulator.

Men jeg har blitt kjeftet på som bare det. Jeg sier bare om og om igjen: Jeg ville ha sagt det igjen, om det skjedde enda en gang.

Damen til kompisen min har slettet meg fra facebook, mens min kompis venter ut situasjonen for å se om hun vil innrømme noe til slutt.

Det dumme er at det virker som de synes det er helt greit å ha slike hemmeligheter, de vet det er galt, men det er enda verre å røpe en hemmelighet. Dette plager hodet mitt, da jeg alltid alltid har trodd, og visst, at å hjelpe en kompis i nød er det beste man kan gjøre.

Jeg vil gjøre det samme igjen, fordi all den dritten jeg har fått tilbake nå, tyder på at det ligger mye skyldfølelse der. Jeg har sagt det til henne, at bare du vet om du er en løgnhals eller ikke, og jeg hjelper kun en kompis.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, mest for å få ut frustrasjon over at ingen andre ser det jeg ser: Det er mye viktigere å hjelpe en kompis i nød enn å holde på hemmeligheter.

hva sier dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

To onde kvinner og en dum mann. Kom deg unna alle tre, de synes ikke å være i vater noen av dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

To onde kvinner og en dum mann. Kom deg unna alle tre, de synes ikke å være i vater noen av dem.

trenger ikke å kvitte seg med kompisen sin, men tror du bare kan vinke farvell til kjæresten din, da du nå ser hvilken moral hun lever etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sier en hemmelighet til en "venninne", går skravla før en får sukk for seg og det blir brakt videre fortere enn svint.

En skikkelig hemmelighet beholder jeg helt for meg selv, for å være på den sikre siden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er bra at du sa ifra til kompisen din =) han vil skjønne etterhvert at det var du som var der for han. synes det er rart dama di ikke skjønner at du vil støtte kompisen din. du har ikke gjort noe galt. hold hodet høyt :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hanldingen du gjorde ikkje får den virkningen du hadde håpet på, så står det stor respekt av den :).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anette

Dama di kan ikke slippe en slik stor bombe og nekte deg å si noe til kompisen din. Det sier jo bare noe om dama di det. Hvis venninna er slik, tror du ikke hun også har samme tendenser, da? Hvis hun forteller deg en slik hemmelighet om bestekompisen din, må hun regne med at du kommer til å fortelle det til han - dere er jo, tross alt, bestevenner.

Begge damene høres spinnville ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...