AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg har en tid nå hatt misstanke om at bf sliter endel med psyken og ønsker å hjelpe ham pga barna vi har sammen og som han har samvær med. Hvem henvender jeg meg til? Det nytter ikke å snakke med ham selv for i hans hode er nok alt som normalt. Ønsker jo klart at barna skal ha en pappa som har det bra med seg selv,både for hans egen del og deres del.Noen med erfaring fra lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg har en tid nå hatt misstanke om at bf sliter endel med psyken og ønsker å hjelpe ham pga barna vi har sammen og som han har samvær med. Hvem henvender jeg meg til? Det nytter ikke å snakke med ham selv for i hans hode er nok alt som normalt. Ønsker jo klart at barna skal ha en pappa som har det bra med seg selv,både for hans egen del og deres del.Noen med erfaring fra lignende? Jeg er selv i startgropa og vurderer om jeg skal ta skrittet å gå til legen for å forklare hvordan jeg har det. Jeg er bekymret for konsekvensene det vil ha, og om jeg i ettertid vil miste respekten for meg selv om jeg får lokalisert hva det er som plager meg. (Selv tror jeg det er veldig mange faktorer inne i bildet.) Men om noen andre hadde kontaktet legen på mine vegne så hadde det sikkert blitt lettere for meg å komme igang. Og forhåpentligvis så hadde jeg ikke blitt sint på vedkommende som har tatt dette tunge dritsteget for meg. Jeg er usikker på om jeg kommer til å gjøre noe med dette selv. Jobber med vurderingen. Jobbet i 10år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #3 Del Skrevet 30. juli 2011 Anonymbruker 2: Må bare si at jeg tolker innlegget ditt som om du har vært deprimert (Lavt selvbilde, dårlig tiltakslyst). Selv vært deprimert og gikk til egen og fikk antidepresiva, gikk på det 1/2 år og ble frisk. Gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå