Gå til innhold

Bruker du ICQ eller MSN ?


Chantique

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Bruker også bare MSN. Brukte ICQ i tillegg før' date=' men synes det er så stress at fremmede folk stadig vekk tar kontakt. Jeg vil bare snakke med de jeg bestemmer selv, og det gjør jeg med MSN.[/quote']

Men, det er jo fullt mulig å slå av den funksjonen som tillater ukjente å ta kontakt med deg. Du må bare lete litt i innstillingene. Dessuten finnes det flere klienter for ICQ nettverket, til enhvers smak og behag. En av dem som finnes til Windows, heter Mirandaicq, som er et "nifty little piece of software"

Selv bruker jeg i hovedsak ICQ (Licq [Linux]) og Jabber. MSN-Dyret holder jeg meg langt unna, av MEGET legitime årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men' date=' det er jo fullt mulig å slå av den funksjonen som tillater ukjente å ta kontakt med deg. Du må bare lete litt i innstillingene. [/quote']

Joda, det er mulig å skru av funksjonen, men jeg synes det er mye dilldall med ICQ likevel. MSN er brukervennlig og greit når man bare ønsker å ha kontakt med de man kjenner fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSN er brukervennlig og greit når man bare ønsker å ha kontakt med de man kjenner fra før...

Mulig det, vi har alle forskjellige meninger om hva som er bra og brukervennlig! Men muligheten med å sende en melding til en som ikke er online akkurat da er i alle fall ikke der i MSN. Men det er klart, da kan man sikkert bare sende en mail eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting av delene - tror rett og slett vennene mine hadde ledd seg ihjel om jeg hadde bedt dem opprette noen data-programmer for å holde kontakten med meg. Jeg bruker telefon og i noen sjeldne tilfeller mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...