Gå til innhold

Bruker du ICQ eller MSN ?


Chantique

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at ICQ var veldig hot for en 3-4 år siden men at MSN er kommet mer i skuddet nå ?

Selv har jeg begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ICQ er tingen!

Synes MSN er noe skikkelig fjortis-fjas, men siden så mange av vennene mine bruker det må jeg også for å holde kontakt med dem. Så siden jeg ikke kan fordra MSN, og dessuten synes det er mye styr med to programmer bruker jeg Trillian der jeg har begge i en. Så slipper jeg å se MSN-våset, og kan ha kontakt med alle de som ikke har ICQ også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSN vel.

brukte også ICQ for lenge siden... vet ikke hvorfor jeg har skiftet egentlig. ble nok lurt. Microsoft har tatt over. Jeg er hjernevasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MSN fordi mange venner av meg bruker det og vil så gjerne at jeg skal bruke det også....

Icq for en god del år siden.

Hvorfor er ikke mIRC nevnt her? (Bruker det sjeldent forresten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ICQ er tingen!

Synes MSN er noe skikkelig fjortis-fjas, men siden så mange av vennene mine bruker det må jeg også for å holde kontakt med dem. Så siden jeg ikke kan fordra MSN, og dessuten synes det er mye styr med to programmer bruker jeg Trillian der jeg har begge i en. Så slipper jeg å se MSN-våset, og kan ha kontakt med alle de som ikke har ICQ også :)

Bruker bare MSN, men Trillian er forøvrig et toppers program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker også bare MSN. Brukte ICQ i tillegg før, men synes det er så stress at fremmede folk stadig vekk tar kontakt. Jeg vil bare snakke med de jeg bestemmer selv, og det gjør jeg med MSN.

Grooo: Hva er det som gjør MSN mer fjortissvåsete enn ICQ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grooo: Hva er det som gjør MSN mer fjortissvåsete enn ICQ?

I ICQ kan man skru av alt fjortissvåset, det er ikke så lett i MSN...

I ICQ kan man dessuten sende beskjeder som ligger og venter til personen logger på igjen, den muligheten finnes ikke i MSN (men det har ikke så mye med fjortissfaktene å gjøre da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...