Gjest anonym Skrevet 30. juli 2011 #1 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg lurte på en ting, vil lactal hjelpe mot syrlig lukt fra underlivet? Er ikke plaget med fiskelukt/kvalmende lukt, men har EKSTREMT syrlig utflod, og ganske mye utflod. Hvis jeg fingrer meg selv kommer det masse hvit utflod på fingeren, og kjæresten har sagt jeg smaker veldig syrlig. Hva kan jeg gjøre? Vasker meg hver dag med intimvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 30. juli 2011 #2 Del Skrevet 30. juli 2011 Skjeden skal være syrlig, det er helt naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 30. juli 2011 #3 Del Skrevet 30. juli 2011 Ja, men er det ikke unormalt når den blir i overkant syrlig? Kjæresten sier den smaker søtlig/syrlig, og veldig ekstremt, og av og til kan jeg finne helt (fast) kremaktig utflod i trusa? Ihvertfall, det lukter ikke særlig.. sunt ut der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. juli 2011 #4 Del Skrevet 30. juli 2011 Tråden ryddet for spam Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. juli 2011 #5 Del Skrevet 30. juli 2011 Prøv å kutt ned på intimsåpen. Bruk vann, ingen såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 30. juli 2011 #6 Del Skrevet 30. juli 2011 Gjorde det før, men da var det verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 30. juli 2011 #7 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor ikke ta deg en tur til legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 30. juli 2011 #8 Del Skrevet 30. juli 2011 Har nå kjøpt lactal, får mensen imorgen så venter til den er over, kan ikke engang tenke meg til å bruke det under mensen .. hvis det ikke hjelper går jeg til legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #9 Del Skrevet 30. juli 2011 Har nå kjøpt lactal, får mensen imorgen så venter til den er over, kan ikke engang tenke meg til å bruke det under mensen .. hvis det ikke hjelper går jeg til legen Jeg har samme problem å har prøvd lactal uten hell. Håper du er heldigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 6. august 2011 #10 Del Skrevet 6. august 2011 Har nå brukt lactal to kvelder, og merker allerede forbedringer! Utlofden lukter mye mindre og smaker tydelivis nesten ingenting. Åh, glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå