Gå til innhold

Til pysa som forfølger meg!

Fluffe

Anbefalte innlegg

Enten begyn å hold kjeft, eller fremstå med nick. Hvis du ikke tåler meningene mine er ikke det mitt problem. Hvis folk ikke tåler at alle er like er det ganske trist. Å drive med trakkasering av andre brukere er det bare drittunger som gjør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva skjer?

Bare en bruker som gang på gang slenger dritt til meg i tråder. Begynner å bli rimelig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Er dette pga kommentarer fra den forrige tråden? Jeg skrev kun to tre innlegg som svar, beklager hvis det føles som trakassering. Tror alle innleggene mine er der ennå. Så jeg har opptrådt med mitt brukernavn.

Personlig synes jeg du selv har kommet med frekke kommentarer, da er jo det naturlig at andre reagerer?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette pga kommentarer fra den forrige tråden? Jeg skrev kun to tre innlegg som svar, beklager hvis det føles som trakassering. Tror alle innleggene mine er der ennå. Så jeg har opptrådt med mitt brukernavn.

Personlig synes jeg du selv har kommet med frekke kommentarer, da er jo det naturlig at andre reagerer?

Ikke deg, den anonyme. Så klart blir man frekk når dere gjennger dere sammen og slenger dritt. Til og med vrir og vender på ting som jeg sier.

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ikke deg, den anonyme. Så klart blir man frekk når dere gjennger dere sammen og slenger dritt. Til og med vrir og vender på ting som jeg sier.

Da så.

Beklager jeg reagerer litt på den gjenger oss sammen, du sa hun kunne sitte i trappen og det reagerte jeg på - fordi det faktisk ikke er lov. Greit at det ikke blir opphevet av alle sjåfører, men det er fremdeles ikke lov - mitt innlegg (hvor jeg brukte du) var bare et forsøk på å vise hvorfor man ikke skal sitte der. Hva andre har sagt har jeg ikke oversikten over, men om noen er enige med det jeg har sagt betyr det ikke at vi gjenger oss sammen mot en bruker.

EDIT: bare så det er sagt så er jeg ikke ute etter å trakassere deg, jeg prøver bare å forklare mitt synspunkt. Hvis du føler du blir trakassert skal jeg trekke meg ut av tråden din :)

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da så.

Beklager jeg reagerer litt på den gjenger oss sammen, du sa hun kunne sitte i trappen og det reagerte jeg på - fordi det faktisk ikke er lov. Greit at det ikke blir opphevet av alle sjåfører, men det er fremdeles ikke lov - mitt innlegg (hvor jeg brukte du) var bare et forsøk på å vise hvorfor man ikke skal sitte der. Hva andre har sagt har jeg ikke oversikten over, men om noen er enige med det jeg har sagt betyr det ikke at vi gjenger oss sammen mot en bruker.

Slapp av :) er ikke deg jeg irriterer meg over. Er den anonyme som slang dritt :) Du tørr ihvertfall å si det du mener med nick.*tommel opp*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Slapp av :) er ikke deg jeg irriterer meg over. Er den anonyme som slang dritt :) Du tørr ihvertfall å si det du mener med nick.*tommel opp*

Er det noen AB i flere tråder det er snakk om? Kanskje moderatorene kan se på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet under anonym bruker, men vil bare si ifra om at det er litt vanskelig å kunne ta noe opp med deg privat - så da tyr noen til tråder. Å skrive anonymt i slike situasjoner blir dog helt feil, det er jeg enig i.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen AB i flere tråder det er snakk om? Kanskje moderatorene kan se på det? :)

Innlegget har blitt slettet(innlegget faller under trakkasering). Men får håpe vedkommende ser tråden og skjerper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

moddisene har mulighet til å ta ip-sjekk og eventuel utelukke brukere som driver med denslags så jeg vil oppfordre deg til å rapportere slike poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, moderatorene kan se hvem folk er, selv om de har huka av som anonym, så bare rapporter det, så brukeren kan bli kasta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...