Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjære reiser snart i millitæret, mens jeg reiser til utlandet for å studere.. Vi skal altså være vekke fra hverandre i nærmere ett halvt år! Noen som har gode ideer til finfine kjærestegaver som jeg kan gi til han før han reiser? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp en kjede hvor du graverer inn navnet deres og datoen dere ble sammen. Eller bare graver inn ''jeg elsker deg'', så husker han deg hver gang han kjenner noe bevege seg rundt halsen.

Gjest Gladjenten30
Skrevet

Jeg er tilhenger av personlige gaver som treffer "blink" hos den det gjelder.

Spørs jo på økonomi også da?!

- Mp3-spiller hvor du har lagt inn favorittmusikken hans.

- Ny mobiltelefon

- En tøff klokke, hvis han like tøffe klokker.

- Bøker, hvis han er en lesehest

osv osv.

Klassiske kjærestegaver er fine hvis din kjæreste er glad i "klassisk romantikk". Ellers kan det være han blir mer glad for et hjemmelaget gavekort på sex/ middag/ bytur eller annet hvis du vet hva han liker - som dere kan gjøre sammen ETTER halvåret er gått?!

Gjest Marie
Skrevet

Hva med en klokke? Den kommer han til å bruke hver dag, og tenker på deg hver gang han ser på den ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva med en kalender med bilder av dere sammen, du kan merke av viktige dager, skrive koslige ord. markere datoer frem i tid da dere er sammen igjen med filmkveld eller noe, så har han noe å se frem til.

Skrevet

Takk for tips! Vil ikke at det skal være så veldig hverdagslig, men samtidig ikke så veldig klisjete heller. Vanskelig å finne en balanse der, gitt! Har tenkt litt på smykke eller klokke, ja.. Bare synd utvalget er så mye bedre for jentene ;)

Skrevet

Hva med en klokke? Den kommer han til å bruke hver dag, og tenker på deg hver gang han ser på den ;)

Stemmer også for klokke, merket pilot har mange fine som jeg har gitt til kjæresten min :):yvonne:

Skrevet

Definitivt noe personlig, slik at han kan tenke på deg og se på det mens han savner deg :) Lag en scrapbook med bilder og tekst? Jeg lagde det til exen og han ble kjempe rørt:) Jeg har selv fått mange fine gaver, men hjemmelagde det desidert det jeg setter mest pris på, og vite at han har brukt tid på det og lagt mye kjærlighet i det:)

Eksempler på det jeg har gitt til exen i løpet av årene sammen:

- en boks som jeg pyntet, med masse smålapper oppi som han kunne se på om han følte seg alene, lei seg eller sint. Hvor jeg skrev ting jeg likte med han og ting som han gjorde som fikk meg til å føle meg spesiel.

- Scrapbook med masse bilder av oss.

- Lagde en "fortelling" bok om oss.

- Selv fikk jeg et armbånd hvor det var gravert inn " elsker deg " som smeltet hjertet mitt.

- Du kunne ha gitt en reise, slik at dere kan reise når dere møtes igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...