Gå til innhold

Hvilken kjole skal dere ha?

momo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Snorkie, du har ikke bilde av baksiden av kjolen din? Ryggen er jo bare fantastisk lekker!

Nei dessverre, dette er det eneste bildet jeg har funnet, etter iherdig leting! Synes også at ryggen er veldig lekker da :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex skrev:

Dritlekker kjole!!

Da er det bare å få overtalt gubben, da...

------------------------------------------------------------------------------------

Gubben ønsker å gifte seg. Det er pengene det står på. :cry: Han er ferdigutdannet, og har utrolig nok klart å få jobb i IT bransjen. Han er bare innleid fra rekrutteringsbyrået Rainfall, og har ikke garanti for jobb i lang tid fremover. Han har studiegjeld på over 200.000.

Jeg var så lur å begynte på UiB denne høsten. Skal studere i minst tre år.. Jeg aner ikke hvor vi skal få penger til å gifte oss for! Våre familier er ikke så kapitalsterke heller, så vi vil ikke tigge hos dem. Ta opp lån er skummelt. Det skal tross alt betales tilbake. Så med usikkerhet rundt det økonomiske, må vi bare vente. *Snufs*

Har lokalet klart da. Det blir Kronstad Hovedgård i Bergen. Siden jeg er medlem av Bergen og Hordaland FN veteranforening, så får jeg leie mye billigere. Det er en kjempefin gård som har stått siden 11. hundretallet. (Første etasje) Da var det kloster. (Tenke seg til) :hoho:

Gleder meg til den dagen drømmen blir til virkelighet.. I mellomtiden får jeg være litt misunnelig på dere som skal gifte dere, samtidig som jeg unner alle sammen et nydelig bryllup og et flott ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bare vise den frem hver gang ike sant...? :cry:

Neida, jeg skal ikke være ekkel. Men det stikker i meg hver gang jeg ser den dumme linken din........ :-?

:kgblunk:

(For alle uinnvidde: Nessi skal ha min opprinnelige kjole, som kom feilsydd etter at jeg hadde ventet i over fire mnd...... er fremdeles litt deppa......)

Ingen tvil om at Nessi har KG brudenes fineste kjole!!

Heldiggris !! :D

Tusen takk Tex :D

Får jo nesten dårlig samvittighet ovenfor deg når jeg viser den frem :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole:

www.marylise.be/2003/high/23.jpg

Er så fornøyd!!  :hoppe:

Åååh! Den var fiiiin!!

Grattis!

Lille Lotte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

her er et bilde av den kjolen som ligner mest på den jeg har leigt, egentlig er det en benjaminroberts kjole, men finner jo ikke bilde av den på nettet!! jaja, den er to-det med korsett topp og korsett snøring i ryggen m/langt slep..og det er litt anderledes mønster på broderiet..

sukk..

http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...064-detail1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...