Gå til innhold

Hvor ofte skal jeg gi komplimenter til dama?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvor ofte skal jeg si hvor mye jeg digger henne? Hun ser garantert at jeg tenner på henne, holder det eller skal jeg også si det til henne med ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hvor ofte skal jeg si hvor mye jeg digger henne? Hun ser garantert at jeg tenner på henne, holder det eller skal jeg også si det til henne med ord?

Damer får aldri nok komplimenter. Si det ofte, såfremt du mener det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det gjerne med ord, vi trenger å høre det. Og ikke si ting som " du er digg!!".. Si at hun er pen, vakker, nydelig, søt. Har et vakkert smil, en herlig latter, er intressant. Gi henne komplimenter om det du mener om henne. Det fortjener hun nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det gjerne med ord, vi trenger å høre det. Og ikke si ting som " du er digg!!".. Si at hun er pen, vakker, nydelig, søt. Har et vakkert smil, en herlig latter, er intressant. Gi henne komplimenter om det du mener om henne. Det fortjener hun nok :)

Takk :) Hva med å gi komplimenter til rumpe og pupper og slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blir nesten sur når jeg får komplimenter i hytt og pinevær, spesielt når jeg føler det ikke er noe grunnlag. Gi komplimenter hver dag, men gi komplimenter som du MENER, ikke bare gi komplimenter for å gi komplimenter..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blir nesten sur når jeg får komplimenter i hytt og pinevær, spesielt når jeg føler det ikke er noe grunnlag. Gi komplimenter hver dag, men gi komplimenter som du MENER, ikke bare gi komplimenter for å gi komplimenter..

Selvfølgelig. Hun ser nok i øynene mine at jeg mener det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si det med ord, men bare om du mener det! Gi henne også søte ord hvis hun har kjøpt ny kjole, nye sko etc. ;) Det setter hun nok veldig stor pris på. Det vet jeg at jeg gjør selv, hvertfall. Og flere av mine veninner :duskedame: Men ikke si bare "Fyfaen å jeg tenner på deg ass. Du er DEILIG" Si heller "Du er vakker, du er herlig, du er nydelig, du er uerstattelig for meg" etc. Da lover jeg deg at du gjør at hun føler seg verdsatt og vakker selv.

Lykke til ;)

post-49036-0-48395800-1311881386_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, så jeg skal ikke komme med med kroppslige komplimenter? At hun har deilig rumpe/pupper/former? Det nemlig det jeg tenkte på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, så jeg skal ikke komme med kroppslige komplimenter? At hun har deilig rumpe/pupper/former? Det var nemlig det jeg tenkte på..

hehe, gikk litt fort der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, så jeg skal ikke komme med med kroppslige komplimenter? At hun har deilig rumpe/pupper/former? Det nemlig det jeg tenkte på..

Selvfølgelig kan du det, men ikke KUN dette. :) Gjerne annsiktet, personlighet, smil/øyne/nese osv.

Innlegget er ryddet for sitat av utestengt bruker.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...