Gå til innhold

Bostedet til fyren. Har det noe å si?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grønland er litt for hipt for meg, men det er jo sentralt da, så det er jo praktisk, sånn sett.

Sånn ellers så har bosted lite å si, så lenge han vasker dassen regelmessig, og han ikke dyrker spennende muggsorter på kjøkkenet.

Grønland, hipt?? Kødder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Ja. Finner de kuleste guttene i sentrum, løkka, St. Hanshaugen osv, etter min smak...

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Kom i prat med ei jente på byen der hun spurte hvor jeg bodde hen, og svarte dermed på Grønland... Hun rynket litt på nesa gitt. "Forsvarte" meg ved å si at dette var midlertidig og jeg hadde planer om å kjøpe meg bolig et annet sted.

Men for å være helt ærlig. Synes ikke det er å så gale å bo her i det hele tatt.

Er det noe feil med Grønland?

Trodde det liksom var "den nye løkka" - hvor tilsynelatende de hippeste mest fremsynte begynner å flytte til :gjeiper:

Jeg har null preferanser ifht hvor andre bor, men er ganske "kresen" på hvor jeg selv bor ifht avstand/trafikk etc. Så hadde personen bodd på tbanens endestasjon eller 30 min med svingete bussvei hadde jeg ikke flyttet inn nei. Både Holmenkollen og Trosterud inngår i den kategorien for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann, men må innrømme at bosted er en del av "pakka". Det sier en hel del om personen.

Jeg har strøket jenter fra vestkanten av listen kun fordi de bor der, mens jenter fra f.eks. Løkka har rykket opp på listen fordi de bor der. Vil mye heller ha ei jordnær livlig jente på Løkka enn ei fisefin "high maintenance" babe fra Frogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da ingen betydning hvor han bor, men om han var uteligger hadde jeg nok reservert meg litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når selv en uhipp person som meg har fått med meg at Grønland er det nye Grünerløkka må du ha bodd under en stein de siste åra for å ha misset dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er snakk om Oslo her, siden det er store forskjeller mellom de ulike bydelene.

Så.. Er det turn off om en fyr på Grønland/ Tøyen i motsetning til feks. Majorstua?

Eller spiller det ingen rolle?

Kunne dere datet en fyr som bodde på Grønland/ Alna/ Trosterud osv?

Dette er folk som har "vanlige" yrker, og er ikke sosialytere eller noe av den slags.

Hva er en sosialyter?

Jeg synes ikke bosted har noe aa si - annet enn om det er veldig langt unna, selvfolgelig. Jeg er selv fra Oslo vest men har aldri hatt noe problem med aa gaa ut med gutter fra andre steder i Oslo. Felles interesser og kjemi har alt aa si, bosted veldig lite! Enig med de som sier at en ryddig og velholdt leilighet er viktig. Den kan godt vaere liten og ha gamle mobler, bare det er rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geografisk er nok ikke det viktigste, selv om det har en betydning. Det som er viktigst med en mann er at han da eier sin egen bolig. Dernest er det hvordan han sleilighet ser ut på innsiden. Er den ren, ryddig og smakfullt innredet? En mann som ikke holder mål på noen av disse kriteriene er det bortkastet å bruke energi på.

Ren og ryddig, der er jeg med. Men smakfullt innredet? Hadde jeg kommet hjem til en enslig fyr, og det så ut som om leiligheten kunne vært avbilda i et interiørblad, da hadde jeg seriøst trodd at fyren var homse...Sønnen til ei jeg kjenner er veldig opptatt av interiør, og en periode malte han alt i huset hvitt, og kjørte shabby chicstilen. Og nei, han liker ikke damer...

Bortsett fra det, så ville jeg heller datet en snekker fra Kampen enn en eiendomsmegler fra Frogner.

Bor nå i en annen by enn Oslo, og samboern min eide rekkehusleilighet da eg traff ham. Ryddig og rent var det der, men stilen var litt så som så... Men, nå er ikke jeg superopptatt av å innrede for å imponere andre, så det betydde ikke en dritt.

Og siden du krever at han skal eie sin egen bolig, gjør du det selv? Og i tilfelle, hva slags bolig eier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase
Og siden du krever at han skal eie sin egen bolig, gjør du det selv? Og i tilfelle, hva slags bolig eier du?

KJære deg da, en kan ikke sammenligne en kvinne og en mann på dette viset! La menn være menn og kvinner være kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når selv en uhipp person som meg har fått med meg at Grønland er det nye Grünerløkka må du ha bodd under en stein de siste åra for å ha misset dette.

Den "steinen" jeg har bodd under det siste året heter Trondheim by. Og når man ikke bor i Oslo, så er det vel ikke lett å holde rede på hva som er hipt eller ikke hipt vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...