Gå til innhold

Mann søker "hygiene" tips


Gjest JamesBond40+

Anbefalte innlegg

Gjest JamesBond40+

Hei KVINNER! Ungkar på 43 her. Jeg sliter endel med hygienen, bla. bremsespor i undikken osv. Jeg har lest litt her på KG og forstår "hygiene" er veldig viktig for dere. Hva skal jeg gjøre for å bli mer attraktiv mtp. "hygiene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vask deg hver dag og skift klær ofte. Underbukse, sokker og t-skjorte/skjorte bør skiftes hver dag. Bukse kan brukes et par dager. Og bruk deo :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørke rævva di.

Vaske den hver gang du dusjer.

Kjøp bidè dersom det ikke funker å tørke deg. Sånn i tillegg.

Bruk klut etter tørking og bidè.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KVINNER! Ungkar på 43 her. Jeg sliter endel med hygienen, bla. bremsespor i undikken osv. Jeg har lest litt her på KG og forstår "hygiene" er veldig viktig for dere. Hva skal jeg gjøre for å bli mer attraktiv mtp. "hygiene"?

Halloen James. En medbroder her.

Bremsespor i undikken:

Man tørker seg først med papiret.

Så tørker man etter med våtservietter som folk bruker ved bleieskifting på babyer.Bare ikke kast våtserviettene i do, men i søppla.

De er fra Natusan, Libero, Unik, FirstPrice(for den økonomiske) Pampers osv. Mange merker å velge i. Fins ved bleiene i alle butikker.

Funker genialt til å holde seg fresh i baken.

(Og som sminkefjerner for ONS på uventet overnatting.. :fnise: )

Bytt boxer daglig.

Lykke til :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til bremsespor må du vel bare tørke deg bedre etter dobesøk for å unngå dette?!

Om det er vanskelig å bli ren av bare dopapir, kan du jo bruke våtservietter i tillegg.

Hvis ikke dette hjelper, at du "lekker" avføring av en eller annen grunn, bør du jo først og fremst finne årsaken i samråd med lege og heller bytte undertøy oftere i mellomtiden.

De fleste av oss er vel opptatte av hygiene, noen av oss mer enn andre kanskje, selv mener jeg at det for de fleste rekker med en daglig vask, skifte klær daglig/ved behov, pusse tenner morgen/kveld.

Finnes mange som ikke skifter skitne/gjennomsvette klær etter dusj, og da hjelper det ikke at kroppen er ren, da stinker man til slutt uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørk deg nøye i ræva når du har drite, og bruk våtservietter etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JamesBond40+

Dere svarte jammen raskt. Takker for god og grundig tilbakemelding. Jeg er ikke en liten unge og vet at jeg skal tørke meg bak, men jeg tror bremsesporene oppstår hvis jeg tilfeldigvis klør meg bak.. Jeg har pleid å bytte undikk og t-skjorte hver 2 dag sånn i ca., sokker bytter jeg sjeldent - de blir jo nesten aldri skitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Kråkesaks, moderator.

æhæhæhæ, avsporing :P:skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere svarte jammen raskt. Takker for god og grundig tilbakemelding. Jeg er ikke en liten unge og vet at jeg skal tørke meg bak, men jeg tror bremsesporene oppstår hvis jeg tilfeldigvis klør meg bak.. Jeg har pleid å bytte undikk og t-skjorte hver 2 dag sånn i ca., sokker bytter jeg sjeldent - de blir jo nesten aldri skitne.

Sokkene bør du bytte hver dag,mann. Sjøl om de ikke ser skitten ut så blir de svette.

Undertøyet også.

Ikke gå i sokker med tåfislukt. Det vil bli hatet.

Mange i tråden sier daglig vask, men det er en fordel med daglig dusj, siden vi menn svetter forholdsvis mye mer enn damer. På ryggen osv.

Vask utstyret med såpe i dusjen.

Damer liker at man bruker en kroppspray/deo (etter dusj)

Ta skjegget jevnlig, og bruk skum/gel når du gjør det. Gjør det før dusj. Noen tar det på kvelden. Da skyller du ansiktet skikkelig etter barbering ( ikke bare tørke med hånkle). Eller man kan fint dusje på kvelden og bruke en spray etterpå.

Bruk munnvann.

Bytt genser annahver dag, og skjorte hver dag (den kommer nærmere kroppen og blir svett fra ryggen og under armene). Bukser kan du ha litt lenger.

Vask klær hver uke.

Plei skoa og kast det som er utslitt.Siden damer liker en mann med ordentlig fottøy, har jeg merka ;)

Håper det var til hjelp. :takke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt sliter med bremsespor etter rådene du har fått over her, så kanskje det kan være lurt å prøve ut bleier. :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt sliter med bremsespor etter rådene du har fått over her, så kanskje det kan være lurt å prøve ut bleier. :popcorn:

Det var vel unødvendig...

Hvis han fortsatt sliter med bremsespor etter å ha tørka godt, så kan han prøve å tørke godt akkurat i rumpehullet, siden det kan sitte litt igjen rett innafor åpningen som han ikke har fått bort.

Bare pass på da å ikke påføre seg selv sårhet og rifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel unødvendig...

Hvis han fortsatt sliter med bremsespor etter å ha tørka godt, så kan han prøve å tørke godt akkurat i rumpehullet, siden det kan sitte litt igjen rett innafor åpningen som han ikke har fått bort.

Bare pass på da å ikke påføre seg selv sårhet og rifter.

Ja, jeg vet det var unødvendig, beklager. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ræva di sjekka av lege hvis du klør sånn der. Jeg klær meg VELDIG sjelden i rævhullet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man ikke tørker seg grundig nok bak, så ender det opp med å klø, og dermed bremsespor.

Gå for våtservietter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JamesBond40+

Sokkene bør du bytte hver dag,mann. Sjøl om de ikke ser skitten ut så blir de svette.

Undertøyet også.

Ikke gå i sokker med tåfislukt. Det vil bli hatet.

Mange i tråden sier daglig vask, men det er en fordel med daglig dusj, siden vi menn svetter forholdsvis mye mer enn damer. På ryggen osv.

Vask utstyret med såpe i dusjen.

Damer liker at man bruker en kroppspray/deo (etter dusj)

Ta skjegget jevnlig, og bruk skum/gel når du gjør det. Gjør det før dusj. Noen tar det på kvelden. Da skyller du ansiktet skikkelig etter barbering ( ikke bare tørke med hånkle). Eller man kan fint dusje på kvelden og bruke en spray etterpå.

Bruk munnvann.

Bytt genser annahver dag, og skjorte hver dag (den kommer nærmere kroppen og blir svett fra ryggen og under armene). Bukser kan du ha litt lenger.

Vask klær hver uke.

Plei skoa og kast det som er utslitt.Siden damer liker en mann med ordentlig fottøy, har jeg merka ;)

Håper det var til hjelp. :takke:

Takker, broder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Hva med å bruke svarte boxere? Da ser du ikke bremsesporene i det heletatt! :fnise:

Problem solved :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...