Gå til innhold

Er det sjans for at jeg kan ha blitt gravid?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Jeg går på p-ring, og pleier ofte å hoppe over mensen. For noen uker siden hadde jeg p-ringen inne i 4 uker sammenhengende i stedet for 3. Hadde tenkt til å sette inn ny den 5. uken. Dette fordi jeg har hørt at virkemiddelet kan vare i 4 uker i stedet for 3, men også fordi jeg da er sikker uansett hvis jeg setter inn en ny den 5. uken, i og med at man er sikker i menstruasjons-uken uansett. Jeg fikk ikke blødning den 4. og siste uken på p-ringen(i og med at jeg fremdeles hadde i ringen og den fremdeles virket?).

Jeg hadde sex nest siste dagen den 4.uken, altså to dager før jeg skulle sette inn ny. Jeg skulle fikse resept på dagen jeg trengte p-ringer for en ny 3-mnds periode, men så var legekontoret STENGT...utrolig tåpelig av meg å ikke fikse dette tidligere, men jeg hadde nettopp kommet hjem fra ferie. Jeg tok ut p-ringen etter nesten en uke etter sex tror jeg(i tilfelle p-ringen fremdeles beskyttet meg...), og fikk vanlig mensen tre dager etterpå.. Jeg tok ingen angrepille, hvilket jeg angrer på i dag. Jeg har fremdeles ikke satt inn noen ny p-ring.

Nå tenker dere sikkert at jeg er både ansvarsløs, dum og lignende..det var latterlig av meg, men det er så gjort og skal selvfølgelig aldri skje igjen. Hvor stor er sjansen for at jeg kan være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke, du har i prinsippet hatt ubeskyttet sex, selvom sjansene er små, kan du være gravid..

Eneste som kan vite det er en lege/graviditetstest.. Ingen her har røntgensyn, kan stille diagnoser eller vite om du er gravid..dessverre! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...