Gå til innhold

En som ser for seg en fremtid med deg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre her, for å høre deres synspunkt på dette. Det er viktig for meg, så jeg håper på flest mulig svar.

En mann har funnet kvinnen i sitt liv. Hans største kjærlighet. Den rette.

Vil ikke denne mannen da sitte med planer og drømmer om fremtiden? Hvis han ikke tenker på fremtiden, er han ikke nok forelsket? Betyr det at han ikke bryr seg?

La meg høre hva dere mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen mennesker velger å bare leve i nuet. Tro det eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har sagt at han vil bli gammel sammen med meg, men utover det er han ikke i stand til å planlegge mer enn 2 uker inn i fremtiden (og knapt nok det). Å planlegge "store ting" som ferie, utdannelse, karriere, barn, ekteskap, hus etc har han innrømmet rett ut at han er ute av stand til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sier også at hvordan ting ser ut nå så gifter vi oss, får hus, bil, et par unger etc om noen år. Men at han kan ikke kan "planlegge" det heller, fordi man ikke kan spå fremtiden og alt kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker fint 5 år fremover i tid uansett hva jeg driver med. Hvordan det starter, hvordan jeg vil at det skal utarte seg, hva som skal til for at det blir riktig.

På en måte, så er det utrolig bra å planlegge på denne måten. Men på en annen måte så blir du etter 3 måneder klar over problemer som ligger 3-4 år fremover i tid, og det setter gigantiske snubletråder for forholdet.

Selv om denne tankemåten er helt genial i forhold til å få til ting slik du vil ha det. Så er det minst like mye verdi i det å leve i nuet og ikke bry seg, da håndterer du problemer ettervert som de kommer fremfor å legge energien din i at det aldri skal bli noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg må bare spørre her, for å høre deres synspunkt på dette. Det er viktig for meg, så jeg håper på flest mulig svar.

En mann har funnet kvinnen i sitt liv. Hans største kjærlighet. Den rette.

Vil ikke denne mannen da sitte med planer og drømmer om fremtiden? Hvis han ikke tenker på fremtiden, er han ikke nok forelsket? Betyr det at han ikke bryr seg?

La meg høre hva dere mener :)

Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke er interessert. Mange, inkludert meg selv, gidder ikke å legge inn 10 års planer bare fordi jeg har falt for ei jente.

Noe av grunnen er at ønske om at "alt er planlagt" fra kvinners side stort sett kun gjelder mannen i forholdet med tanke på jobb, karriere, utdannelse osv. Dårlig forkledte golddigger tendenser.

Jeg går simpelthen lei av kvinn som forventer at jeg skal ha alt på plass, og ha en 10 års plan mens de muligens ikke forventer en dritt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...