Stefan Skrevet 1. august 2011 #141 Del Skrevet 1. august 2011 Det lurer jeg også på. Også synes jeg det er merkelig at det er så lite Frp-folk her i denne tråden, bare én så langt tror jeg. Men de stakkarene som stemmer Frp tør vel ikke å si noe, når de blir dømt som de gjør i denne tråden. Synes det er på grensen til usmakelig, nesten litt hetsende. Selvsagt er slike tråder som dette usmakelige. Snakk om å skjære velgere over samme kam. Det er da forskjellige grunner til at man støtter et parti. Og det er ytterst sjeldent at selvtenkende individer spiser alt som står i partiprogrammet til partiet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 1. august 2011 #142 Del Skrevet 1. august 2011 Interessant, da stemmer jeg vel Venstre eller KRF Jeg er høyremann først og fremst, men flørter gjerne med FRP, Venstre og KRF, for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildrose Skrevet 4. august 2011 #143 Del Skrevet 4. august 2011 Kunne du datet en frepper? Evt kunne du ligget med eller har du ligget med en frepper? Hadde synes det var vansklig ja. Trenger ikke være enige politisk, men når det er Frp, så har jeg mange fordommer må jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 4. august 2011 #144 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, selvsagt kunne jeg ha datet en Frp`er. Men jeg kunne ikke datet en som hadde stilt et slikt idiotisk spørsmål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. august 2011 #145 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, selvsagt kunne jeg ha datet en Frp`er. Men jeg kunne ikke datet en som hadde stilt et slikt idiotisk spørsmål. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. august 2011 #146 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, selvsagt kunne jeg ha datet en Frp`er. Men jeg kunne ikke datet en som hadde stilt et slikt idiotisk spørsmål. Det finnes ikke dumme spørsmål, men bare dumme svar. Jeg ser for meg at Dan (ts) er en Sv´er som har fått øynene opp for ei lekker freppe-jåledame, med nydelige bryster, vakker stemme, knallgrønne øyne og sensuelle lepper. Hjertet hans banker, og hans styringspinne peker opp og til høyre. Men han sliter med å akseptere freppernes materialistiske livssyn. Han trenger innspill for å bearbeide sin freppefobi, og det får han. Den lekre freppedama er kanskje ikke så ekstrem som han tror. Kanskje hun har andre verdier som er viktigere enn dette politiske. Kanskje hun bare har en fremmedfrykt og frepper pga dette. Fremmedfrykt er en helt legitim grunnleggende menneskelig frykt. Siden tidenes morgen har man blitt truet av fremmede stammer, så jeg tror dette ligger i genene våre. Den kan bare bekjempes med kunnskap, fordi kunnskap gjør det fremmede mindre fremmed, og kan også avsløre farlige fremmede. De fleste frykter det ukjente mer enn det kjente. Dette er normalt, og beviser ikke at man er noe dårligere menneske. Dan, når du blir eldre så vil du erfare at politisk holdning ikke er like viktig som det du føler som ungdom. Selv hadde jeg negative følelser mot alt til Høyre for Sv når jeg var tenåring, og jeg mener at dette var fullstendig feil. Kanskje det var ett uttrykk for fremmedfrykt? Frp er partiet for de som frykter det fremmede (og de som vil privatisere),Din fremmedfrykt (her: frykt for freppere) er så stor at du til en stor grad selv tilhører de fremmedfryktende, og sånn sett kan gå rett inn i Frp. Men det kan du vel allikevel ikke , fordi privatiseringsgreia deres er uakseptabel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 16. oktober 2011 #147 Del Skrevet 16. oktober 2011 jeg ligger med en frepper jeg! og bor med han! ser ingenting galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå