Gå til innhold

Magnetarmebånd


MsZ

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg magnetarmebånd, men er fryktelig i tvil om hvilket merke jeg skal kjøpe..?

Det er jo en veldig prisforskjell på de forskjellige merkene.. det varierer jo helt fra 100kr til over 1000kr!

Er det noen som har erfaring med noen av merkene? Jeg er litt skeptisk til typer som Power balance ol, da dette er blitt en motesak, mer enn et helsebringene verktøy.

Jeg er hovedsaklig på utkikk etter noe som gir bedret blodsirkulasjon, da jeg tidligere har hatt blodpropp..

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnetarmbånd er - med all respekt - bare tull.

Hvis du har hatt blodpropp, skal du følges opp av lege. Det er ikke noe poeng i å kaste bort pengene sine på noe som ikke virker. Beklager den krasse tonen, men dette er bare svindel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil anbefale at du kikker litt på utenlandske sider. Slikt er ofte svindyrt i Norge sammenlignet med UK og spesielt USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnetarmbånd er - med all respekt - bare tull.

Hvis du har hatt blodpropp, skal du følges opp av lege. Det er ikke noe poeng i å kaste bort pengene sine på noe som ikke virker. Beklager den krasse tonen, men dette er bare svindel.

Hehe.. jeg vet at det muligens bare er tull, men samtidig tror jeg litt på det, og jeg tror VELDIG på placeboeffekten.. Derfor er jeg villig til å betale litt penger for å "lure" meg selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du måtte ønske. Men "dokumentasjonen" på dette henger ikke på greip, uansett hvordan man snur og vender på det. Man skal forøvrig ikke kimse av placebo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg vet at det muligens bare er tull, men samtidig tror jeg litt på det, og jeg tror VELDIG på placeboeffekten.. Derfor er jeg villig til å betale litt penger for å "lure" meg selv ;)

Jeg er enig i at placeboeffekten kan være effektiv, men ikke mot blodpropp.

Bruk ihvertfall magnetarmebånd i tillegg til det legen din råder deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du ikke kjøpe et billig armbånd på Nille ellerno og overtale deg selv til å tro at det er magnetarmbånd du bruker OG at du blir veldig frisk av det ? :sjenert:

Ettersom du har stor tro på placeboeffekten og hopper med begge beina inn i noe du vet er lureri.

da kan du jo sån liksom spare mye penger ;):fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at placeboeffekten kan være effektiv, men ikke mot blodpropp.

Bruk ihvertfall magnetarmebånd i tillegg til det legen din råder deg til.

Jeg har selvsagt fulgt alle regler legen har beskrevet, og er ferdig med behandlingen :)

kan du ikke kjøpe et billig armbånd på Nille ellerno og overtale deg selv til å tro at det er magnetarmbånd du bruker OG at du blir veldig frisk av det ?

Ettersom du har stor tro på placeboeffekten og hopper med begge beina inn i noe du vet er lureri.

da kan du jo sån liksom spare mye penger

Hehe.. jeg vet jeg burde det men samtidig så må jeg jo ha litt tro på at det funker.. :P Hvis ikke kunne jeg jo bare snurra litt hyssing rundt armen ;)

hehe.. vet det er vanskelig å forstå meg altså.. :P men om det er noen der ute som har litt trua på det, og som har prøvd er jeg veldig takknemlig for meninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...