Gå til innhold

Vi som sliter med angst...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det som meg? Jeg er blitt så urolig etter Oslo episoden at jeg tørr nesten ikke gå ut. Bare jeg hører en lyd jeg ikke har hørt før, blir jeg kjempe-nervøs... Huff det er ikke lett å ha det sånn. Men jeg prøver å trøste meg med at jeg er menneskelig iallefall og føler med de som er berørt. Er det andre som har reagert sterkt på det som skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på akkurat samme måte, er redd hele tiden. Det gjør jo ikke saken lettere at han sier at det er to nye terror grupper han har planlagt, ingen av oss vet jo noe om disse, så det kan jo egentlig smelle når som helst :( Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, syns dette er så ekkelt..tenk, her har han sittet i nesten et tiår og planlagt dette hjemme hos seg selv, og så har han gått på butikken og kjøpt melk etterpå, det er jo helt sinnsykt at det går ann. Her har vi alle levd rundt dette menneske mens han har planlagt dette ! Jeg blir gal selv bare av tanken :( Har enda ikke våget og gå til byen, jeg er redd moskeen også..er så uheldig at jeg bor like ved den :( Går ikke forbi den nå for og si det slik !

Så du er ikke alene og angsten, jeg sliter hvert sekund..før følte jeg meg trygg, nå er jeg så redd hele tiden at jeg ikke har sovet ordentlig siden det skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er helt sinnsykt... Jeg trodde det kanskje bare var fordi jeg kjenner en del som er rammet og omkomne og at det var sinne, men de siste to dagene har det vært så heavy angst...

Nå er jeg paranoid nok fra før av, men tanken på at det kanskje er to celler i Norge gjør meg kjempe usikker og nervøs, med en gangj eg hører none gå utenfor er jeg redd for at ting kan skje, jeg har til og med lagt opp fluktplaner fra leiligheten min til nærmeste butikk....

Jeg er redd for å åpne dører i fare for å se ABB sitt ansikt bak den, i tilfelle han på en absurd måte skulle klart å rømme...

Jeg skriker til og med i søvne og drømmer at jeg blir jaget av ABB... (jeg tror det har noe å gjøre med at jeg har PTSD)

Også føler jeg meg så dum, for jeg har ingen grunn til å reagere slik på denne saken, jeg er jo ikke et offer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...