Gå til innhold

bekymret jente


jjente19

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 19 år, var så uheldig å ligge med mononukleose (kyssesyken) i hele sommer. Hadde selve utbruddet for 1 mnd siden. Jeg bestilte en ferietur rett før jeg fikk mononukleose, og jeg har gledet meg så lenge til å kunne reise og få en fin ferie tur. Det er til et fest sted som heter Magaluf, hvor mange av mine venner skal. Når det kommer til sykdommen nå, så føler jeg meg helt fin form, ingen hodepine, ikke feber og ingen halsbetennelse. Jeg vet jo at det med alkohol er noe jeg må ta avstand fra, men foreldrene mine synes jeg bør avbestille reisen. Jeg vil jo absolutt ikke det, jeg har bare ligget inne i hele sommer og dette var noe jeg så fram til og nå er jeg i mye bedre form også. De argumenterer om at det er uforsvarlig å la meg dra om noe skjer meg med tanke på monukleose. Jeg prøver å fortelle de at jeg skal ta det med ro når jeg føler for det og ikke drikke alkohol. Men de står fastbestemt på sitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som synes det hadde vært uforsvarlig og dratt når jeg føler meg helt fin? Noen som har hatt kyssesyken som vet litt og har "erfaringer"? Må jo også legge til at det kanskje ikke er så morsomt å skal på "festtur" etter det som skjedde her i Norge.

Hilsen bekymret jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 19 år og bestemmer selv om du vil dra. Hva med å prate med legen om hva han eller hun mener er forsvarlig av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...