Gå til innhold

Ekkle ting som skjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger, hvis det er mørkt hjemme, eller med en gang jeg våkner, ser jeg skummle ting, eller bare rare ting.

Jeg lurer på om dette er normalt nå og da, og om det er andre som opplever dette.

Noen ganger våkner jeg og det er mørket i rommet, og det ser ut som det står noen og ser på meg, men bare en brøkdel av et sekund, og så ser alt normalt ut. Eller når jeg ser fort i speilet, ser det ut som noe rører seg bak meg.

Det skjer overalt, ikke bare her jeg bor nå, men over alt. Rett før jeg sover høres det ut som noen sier navnet mitt. Altså, ting som ikke stemmer. Jeg lurer på om jeg ofte egentlig sover, og drømmer mye av dette, men det er noe ikke-drømmeaktig med det også. Også at noen puster rett ved meg når jeg skal sovne.

Man får også en følelse når noen stirrer på en, på bussen for eksempel. Ofte føler jeg at noen ser på meg, alene på jobben, eller når jeg går ute, at det er noen bak meg, men når jeg snur meg er det ingen der.

Hvorfor skjer dette? Jeg har ikke noe slags mentale problemer, helt vanlig jente, bra selvtillit etc. Det er så ekkelt og forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest god natt

Når en våkner kan det hende en *ser* ting som ikke er der, og det kan være fordi hjernen ikke helt er våken enda. Mulig du har våknet fra en drøm du ikke husker, og hjernen spiller deg et puss.

En annen mulighet kan være at du har evnen til å se/føle andres energier (de døde)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt om paranormale evner,så finner du gjerne svaret der.

Kanskje du burde slå følge med TS?

Folk altså...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Du høres en smule husredd og paranoid ut.

Jeg har ikke samme følelsen når jeg sitter på bussen osv, men jeg blir mørkeredd og tror jeg ser ting. Det er ekkelt.

Slutt å se skumle filmer/serier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en våkner kan det hende en *ser* ting som ikke er der, og det kan være fordi hjernen ikke helt er våken enda. Mulig du har våknet fra en drøm du ikke husker, og hjernen spiller deg et puss.

En annen mulighet kan være at du har evnen til å se/føle andres energier (de døde)

TAKK, det var fint å lese :) Jeg tenkte også at det kunne være noe sånt, i det man våkner-scenario.

Tror nok ikke jeg har noen evner :) Tror ikke på sånt skal jeg være ærlig, vet at mange gjør det, men jeg har aldri tenkt over slike ting. Jeg er også absolutt helt sikker på at det ikke er noe som faktisk skjer, skjønner at det er i hodet mitt, men jeg bare lurer på hvorfor det er sånn.

Brydde meg ikke så mye i starten, tenkte at det var pga. en eller annen skrekkfilm, men det har vart en stund nå, og jeg merker at jeg blir veldig skvetten av det, hvis noen snakker til meg og sånt.

Det er sikkert ingenting :) Barer lurer på hvorfor det begynte.

ts

(og jeg trenger ikke og gå til psykolog)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...