Gå til innhold

Lyst til å se kaka jeg laget til min kjære...


Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Min kjære hadde bursdag i går og jeg bakte kake som han skulle ha med seg på jobben. Kaka finner du herMangler skøytestålet men jeg ble syk og fikk ikke gjort ferdig det. ellers var den klar.

Kaka skulle vel ikke levne noen tvil om hvilket lag han holder med? Men jeg har fått litt tilbakemeldinger på at jeg må jo tydeligvis holde med dem selv, så bare for å ha sagt det. NEI, jeg heier på erkerivalen jeg! Men synes det er moro å bake, og så er det moro å sende med ham en kake jeg er fornøyd med. Selv om det da er "feil farger"... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lånt en klovneform av min kjæres søster, laget lys sjokoladekake og pyntet med smørkrem. Bruker sånn cacasfarger til å farge smørkremen med og evighetspose med forskjellige tipper for å få til litt mønster i smørkremen.

Man kan jo forsåvidt lage kaken med andre typer bunn også da, men jeg pleier å holde meg til sjokoladekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har dessverre ikke fått gått på noe kurs enda. Men en venninne av meg er forhandler og har lært meg masse triks. Og så har jeg bare likt å sitte og pusle med slikt, en unnskyldning for meg til å få litt alenetid ;) Man trenger det også når det er 3 unger rundt en...

Og så er det så veldig moro å vise frem til svigermor det jeg har laget for jeg får så mye skryt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvor mye skal jeg si før noen tror jeg reklamerer da...

Fra spøk til det du spør etter. Cacas er et homeparty basert firma som selger nesten alt mulig av former, alle slags spiselige farger, i flere forskjellige former (pulver, gele, penner....) marsipansett (til å lage alt du kan ønske deg av blomster på kaka di) Vil du vite mer så send meg en pm og jeg kan gi deg nr til en forhandler som tar party i det meste av østfold så kan du snakke med henne om det er noe du lurer på, hun kan svare bedre enn meg. Ellers kan du gå inn på cacas sin hjemmeside og titte litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

kjempestilig:) jeg har selv laget en lignedne, bare en svær bamse. pyntet den slik som du har. skikkelig suksess. cacas-form.

elsker cacas, synd det ikke er noen forhandlere i stavangerområdet :cry::cry: men jeg har heldigvis en hobbybutikk 5 minutter fra huset, som selger allslags cacas-ting. (kontant engros).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tid til å svare her igjen. Har slitt med sykdom hele helgen, jobbet og laget mer kaker til familieselskap i dag. Hadde svigers og svigerinnen min med sin familie her. Koselig å kunne samles sånn alle sammen igjen.

Iset, cacas har kjempemasse stilig! Vil gjerne se bilder av den kaka du har laget jeg! :D Alltid moro å få insprasjon av andre.

Og til alle dere som har skrytt av kaka mi: Tusen takk alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå har jeg tid til å svare her igjen. Har slitt med sykdom hele helgen, jobbet og laget mer kaker til familieselskap i dag. Hadde svigers og svigerinnen min med sin familie her. Koselig å kunne samles sånn alle sammen igjen.  

Iset, cacas har kjempemasse stilig! Vil gjerne se bilder av den kaka du har laget jeg!  :D  Alltid moro å få insprasjon av andre.  

Og til alle dere som har skrytt av kaka mi: Tusen takk alle sammen!  :D

det kan du få:) men jeg må scanne det inn først og min TREIGE mann har ikke koblet til scanneren ennå. lagde kaka før vi fikk digitalkamera :-?

men skal kan sende det til deg i PM når jeg får lagt det inn:)

Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...