Rannva Skrevet 21. november 2003 #1 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg skal på jobbintervju i dag! For litt siden gikk det opp for meg at det faktisk er første gang.. Alle andre jobber har blitt lagt i fanget mitt så jeg bare har sagt ja takk. Heldigvis har jeg flere ganger vært intervjuer selv, så jeg er ikke nervøs. Dessuten er det en liten jobb, bare noen få uker i julerushet i en butikk. Håper jeg får den uansett. Trenger pengene.. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #2 Del Skrevet 21. november 2003 Krysser fingrene for deg, og ønsker lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #3 Del Skrevet 21. november 2003 Det går sikkert bra Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Tvi tvi, du skal se det går bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Ønsker deg lykke til og krysser fingre og tær for deg!! (lurer på om jeg kan si at jeg desverre ikke kan jobbe i dag pga kryssende fingre og tær. Tror det eneste jeg kan greie i dag da er å være på KG!!...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 *care crysser fingrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 21. november 2003 Tusen takk for lykkeønskninger! De virket, og jeg begynner på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 21. november 2003 #9 Del Skrevet 21. november 2003 Congrats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. november 2003 #10 Del Skrevet 21. november 2003 gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #11 Del Skrevet 21. november 2003 Gratulerer med jobben! Betyr det av vi slutter å møtes her om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. november 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 21. november 2003 Ja, Murmel. Vi må slutte å møtes på denne måten.. Mulig jeg kommer innom av og til på nattestid, er ikke alltid like flink til å legge meg. Siste nattevakt er natt til mandag. Er ferdig 07 og begynner opplæring i den nye jobben 09. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. november 2003 #13 Del Skrevet 22. november 2003 Stakkars deg da!!! På mandag altså. Det tror jeg at jeg ville hatt store problemer med I mårrest forsov dagvakta seg. Den siste halvtimen var tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 22. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 22. november 2003 Overtid på morgenkvisten er døden! Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. november 2003 #15 Del Skrevet 22. november 2003 På et hotell. 3-delt turnus med vakter om hverandre :-? Har vanligvis ikke så mange netter på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 22. november 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 22. november 2003 Har ingen nattevakter jeg, ifølge kontrakten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå