Linemor Skrevet 1. oktober 2004 #841 Del Skrevet 1. oktober 2004 håper det går bra og jobbe i helgen. håper du slipper bekkenløsning da, har heldigvis ikke hatt det, men det virker ikke noe behagelig. ta det så pent du bare klarer i helgen da. med Ulvhedin kjente jeg masse liv fra uke 14-16 så var det fjorten dager uten noen ting og da var jeg nok ganske så bekymra men så kom det masse liv igjen. så det kan nok være litt frem og tilbake så tidlig ja. men det er jo så morro når en først kjenner liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. oktober 2004 #842 Del Skrevet 1. oktober 2004 Krysser fingrene for at du slipper unna bekkenløsning. Håper du får en fin helg, med mange spark fra lille-Brum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 #843 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ønsker deg en god helg, Murmel! Håper bekkenet oppfører seg, og at du får sove, slik du har tenkt. I god seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 1. oktober 2004 #844 Del Skrevet 1. oktober 2004 Uff, høres ikke noe godt ut med et kranglete bekken. Du får være litt snill med deg selv så det ikke blir verre! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. oktober 2004 #845 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ta vare på deg selv murmel! Er bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Jeg er litt dårlig på å legge igjen spor etter meg i dagbøkene for tiden,men jeg tenker på deg og leser om deg og dine,selv om jeg ikke skriver noe! Ha en fin helg! Stoor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. oktober 2004 #846 Del Skrevet 2. oktober 2004 Huff.. Håper virkelig du slipper unna mer bekkenstyr Bekken er noe herk Syns du skal ringe legen med en gang jeg.. Greit å få behandling tidlig hvis som atte dersom atte.. Så moro at du har kjent liv da :D Verdens beste følelse det Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #847 Del Skrevet 3. oktober 2004 Helga ble vel ikke helt som planlagt. Svigers skulle til byen for å passe sine andre barnebarn, så mannen og Lillepia ble hjemme. Så ville en på jobb bytte vakt. Jeg har derfor hatt kveld i går og dagvakt i dag. Veldig trøtt nå. Men det er egentlig greit å bli ferdig med det. Nå har jeg ettermiddagen fri Jeg tror ikke bekkenproblemene mine bare er bekkenløsning. Sannsynligvis er det litt muskulære problemer der også. Fredag var jeg helt gåen i symfyse, hofter og korsrygg etter dagvakta. Jeg er ikke vant til å stå og gå så mye og så lenge. Men nå i helga er det litt bedre igjen. Helgene er mye roligere, så jeg kan sitte endel innimellom. Jeg skal likevel til en dame i ettermiddag som skal prøve å hjelpe meg litt med det muskulære. Så ringer jeg legen i morgen ang fysio (han har fri fredagene, derfor jeg ikke ringte før helga). Lille-Brum gir bare små sjeldne pekk i fra seg. Jeg rekker knapt å registrere det før det er over. Når jeg legger meg for å kjenne etter, så er det ihvertfall helt stille Lille luringen Tusen takk for hilsner Linemor! 16+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2004 #848 Del Skrevet 3. oktober 2004 En liten til deg! Ha en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. oktober 2004 #849 Del Skrevet 3. oktober 2004 Godjenta!! Måtte innom en tur og ønske deg en flott uke..før jeg kryper til køys!!! Stooooor fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #850 Del Skrevet 4. oktober 2004 Huldra og Madden: Mulig jeg er litt vel negativ til gynekologen min, og at jeg nå er veldig urettferdig :-? Jeg ringte for å høre om rekvisisjon til fysioterapaut. Først pratet jeg med selretæren, forklarte problemet, men påpekte at jeg er langt fra så plaget som sist ennå. Tanken var rett og slett å forhindre det med å å starte tidlig med fysio. Hun syntes det hørtes fornuftig ut, men ville høre med legen. Det første legen sier er at det er helt vanlig å ha litt vondt Han hørtes veldig avvisende ut. Jeg fikk med en gang inntrykk av at han trodde jeg var ute etter ny sykemelding, noe jeg forøvrig ikke nevnte med et ord. Da jeg omsider fikk forklart han hva jeg tenkte, så hørtes han plutselig veldig positiv ut. Og rekvisisjon skal jeg få! Nå har jeg fått meg time neste tirsdag. Hun jeg var til i går fikk løst opp noen muskelknuter i hoftene mine. Det var utrolig vondt, men jeg tror det hjelper litt. Ellers er det nydelig høstvær ute Nå maser Lillepia veldig på meg. Har henne hjemme i dag. 16+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. oktober 2004 #851 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kjempeflott initiativ av deg murmel!! Det er så utrolig viktig å ha tenkt igjennnom det selv..og at en tar tak i noe som en vet av erfaring kan bli ille! Typisk leger å være så mistenksomme da.. Håper du får en fin dag sammen med lillepia i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. oktober 2004 #852 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg håper det hjelper enda litt mer på tirsdag! Takk for praten, Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #853 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har vi fortalt Lillepia at vi skal få oss en baby. Hun forstår nok ikke akkurat hva det innebærer, men reaksjonen var veldig positiv . Baby og storesøster hørtes visst veldig fint ut . Men det var litt vanskelig å forstå at hun ikke kunne få se babyen i mammas mage :hjerter2: . Hun fikk se litt i gravidebøkene mine på tegninger av babyer i magen. Jeg ble veldig positivt overrasket da hun senere satt på fanget mitt, og lurte på om det ble vondt for babyen når hun lente seg mot magen min (normalt sett tar hun lite hensyn og hopper og klatrer på oss uten hemninger). Lille-Brum "blafrer med vingene" innimellom, men jeg har ikke klart å kjenne det med hånden igjen ennå. Magen ser ut til å ha stagnert litt. Jeg begynte nesten å bli bekymret for den raske veksten her en stund :D Bekkenet er heldigvis ikke blitt værre. Men så har jeg også tatt det mye med ro i det siste. Med forrige dagvakt friskt i minne, så gruer jeg meg veldig til mandag og tirsdag i neste uke. Da har jeg henholdsvis dagvakt og kveldsvakt. Dette er av de mest travle dagene i uka . Men det må jo bare gå på et vis. Madden: Tusen takk for støtte! . Ser etter deg på neste nattvakt Lillen: Jeg er så glad for at du er blitt gravid!!!! :D 17 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. oktober 2004 #854 Del Skrevet 6. oktober 2004 I kveld er kvelden!! Grunnet nedskjæringer på natta..så er det slett ikke sikkert at jeg får anledning til å surfe lenger... :evil: Men jeg skal nå gjøre et forsøk da!!! Første natta i natt som vi bare er tre...så jeg er spent på hvordan det går ja!! Godt å høre at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. oktober 2004 #855 Del Skrevet 6. oktober 2004 :enig_animasjon: Hurra for 17 uker til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. oktober 2004 #856 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du må ta det med ro nå murmel..ikke stresse!!!! Satser på at vi får tid til å surfe mer i natten som kommer!!! Sov godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. oktober 2004 #857 Del Skrevet 7. oktober 2004 :o Føler meg beglodd..... Ja jeg er på nett for å sjekke litt! Må jo følge med litt vet du! Vi får prates på MSN en annen dag da vet du Ha en fin vakt videre! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. oktober 2004 #858 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heisann!!! Her er det stille før stormen tror jeg!! Håper du får ei rolig natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #859 Del Skrevet 8. oktober 2004 Egentlig burde jeg vel la være å skrive noe innlegg nå, for humøret er ikke helt på topp. Ønsker jo ikke å syte så mye Det har gått opp for meg at jeg kanskje bør prøve å finne meg en ny jobb etterhvert. Men det blir ingen enkel oppgave. Jeg kom meg aldri ovenpå igjen etter all jobbingen i sommer. Nå er jeg rett og slett drittlei . Akkurat nå er jeg selvsagt påvirket av graviditetet. Alt er tyngre, og nå også vondere (bekkenet). Men jeg innser at jeg på sikt, med 2 unger, ikke vil komme til å ha det noe bra i denne jobben. Jeg ønsker først og fremst å komme meg unna turnusjobbing (ikke akkurat lett for en sykepleier). Men her er jo nettene best. Dag og kveldsvaktene vil ikke komme til å bli noe roligere, sannsynligvis heller mer travel. Og da er jeg helt utkjørt når jeg kommer hjem, og helst skal ha overskudd til barn og familie :-? . Jeg ønsker virkelig ikke å ende opp som en sur sliten mamma... Bekkenet har vært værre i dag, og jeg gruer meg enda mer til dag og kveld jobb over helga. Jeg har prøvd fysio tidligere for ryggplager, og jeg kan vel ikke akkurat påstå at jeg ble så mye bedre av selve behandlingen da. Derfor har jeg vel ikke den helt store tiltroen til at hun fikser bekkenet mitt. Men jeg prøver selvsagt alt. Jeg vet at det vil komme mange formaninger om rett stilling i diverse situasjoner, men det er faktisk ikke så lett når man skal kle på og ordne en unge. Mannen er jo ikke alltid tilstede. Blæh, for et negativt innlegg I helga skal vi til svigers. Jeg har ikke vært der på en stund, og neste helg passet det ikke. Hela etterpå er det arbeidshelg igjen. Mannen tilbø seg å dra alene med Lillepia så jeg kunne slappe av alene i helga. Men jeg føler jeg også bør dra. Jeg kommer jo ikke til å dra dit i det hele tatt de 3 siste månedene av svangerskapet på grunn av HELLP-syndrom faren. Lille-Brum har ikke gitt livstegn fra seg på flere dager nå. Litt blafring med vingene tror jeg kunne fått meg i godt humør igjen Hører du det der inne? Mamma trenger deg nå! Takk for hilsner, Madden! Du er god du! Hurra for oss, Sirka! Ja, jeg følger jo med på hvem som er inne på KG, Lilletrollet Vil gjerne prate med deg en annen dag! 17+2 (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2004 #860 Del Skrevet 8. oktober 2004 :trøste: Om natta kommer alle tankene...! Du finner nok ei løsning murmel! Ikke lett for oss sykepleiere å unngå turnusarbeid..er vel bare poliklinikkene som opererer med 9-4!! Og der er det ikke enkelt å få jobb! Har mine stunder jeg også der jeg vurderer å begynne med noe helt annet! Tenk bare å ha fri i ferier, høytidene og helgene akkurat som andre folk! det hadde vært skjønt det.. Sender over en GOD til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå