Gå til innhold

Drittlei å se de samme jævla nyhetsinnslagene om terroren

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot

Jeg vet den finnes, men hvorfor må jeg skru av? Hvor lang tid skal det ta media og forstå at vi ikke trenger å høre de samme historiene om og om igjen? Og jeg vet han var kald, jeg trenger ikke å høre 290 forskjellige overlevende fortelle meg det IGJEN OG IGJEN OG IGJEN

Ja er det ikke rart du..at mennesker som overlevde denne grusomme handlingen har behov for å fortelle sin historie. og at media selvfølgelig melker så godt de kan nå.

Jeg er også mettet men jeg har lært meg å kunne skifte kanaler, lese ei bok eller gjøre helt andre ting. Dessuten så har de fleste kanalene mer elle mindre gått over til vanlige sendinger nå.

Tror nok du må bare finne deg en måte å takle det at enkelte glimt vil være gjengangere på skjermen i lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det sendes jo om og om igjen slik at folket skal kunne holde seg opplyst! Om du ikke hadde hatt så mye tid til råds som du har, og faktisk jobbet eller var opptatt store deler av dagen så hadde du sikkert syntes det var flott at du ble opplyst når du kom hjem om kvelden.

Faen det må da være måte på å kunne løfte rævva di opp fra soffan og skru TV av hvis du plages så mye av det. Det går an å slå av!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Veldig enig, ts! Dette har jo tatt helt av. :frustrert: Det er ingen grunn til at livet ikke skal gå videre for oss som ikke mistet noen i denne tragedien. Det er de pårørende som har det vondt, alle andre bør snart se til å komme seg ut av den krampaktige sympatibobla, og la de pårørende få sørge i fred.

Oi! Livet går da så vidt jeg vet videre..hvor er det du oppholder deg? Eller er det mulig at du overdriver litt?

Krampeaktig sympatibobla? Hva er det som er så utrolig trasig? Rose&fakkeltogene? Det ene minuttet hvor alt stod stille på mandag? At enkelte butikker og kjøpesentre stengte tidligere på mandag? (iallefall i trønderstaden)At det tennes lys i private hjem? At folk bruker det norske flagget i profilbildet på FB?

Eller kanskje du kan ta deg sammen og innfinne deg med at mennesker takler dette på forskjellig vis? Det hadde vært enklest så slipper du å spre slike giftige innlegg, og kanskje irritasjonen din minsker og du får en lettere hverdag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør som meg. Ikke la nyhetene oppsøke deg, oppsøk selv nyhetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...