Het Potet Skrevet 26. juli 2011 #1 Del Skrevet 26. juli 2011 Her er jeg! Har hatt en annen profil her inne tidligere, men nå kommer jeg tilbake i ny drakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. juli 2011 #2 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! WB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Het Potet Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei! WB. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2011 #4 Del Skrevet 31. juli 2011 Velkommen tilbake Hadde du samme nicket før?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Het Potet Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2011 Velkommen tilbake Hadde du samme nicket før?? Takk for det Iza'bella! Har fått nytt nick, men du hadde neppe kjent igjen det gamle heller Var for det meste aktiv på Snikk-snakk, men nå følte jeg for en ny start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 5. august 2011 #6 Del Skrevet 5. august 2011 Ja,det kan nok være greit med en ny start! Den tanken har jeg og tenkt noen ganger velkommen tilbake skal du være hvertfall,vi sees nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå