AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Del Skrevet 26. juli 2011 Skal man forsiktig vaske tatoveringen hver dag til den har grodd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 26. juli 2011 #2 Del Skrevet 26. juli 2011 Nei, man skal smøre den hver dag, men helst ikke vaske den før den har grodd. Eller, det kan hende andre tattovører sier noe annet, men dette er hva jeg har lært av de tattovørene jeg har i min vennekrets. Har fulgt disse rådene og mine tattoveringer er like fine i dag som det de var for 15 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #3 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Jeg har vasket mine en gang om dagen i tillegg til å smøre dem inn, helt til de var ferdig grodd. Funket helt fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Jeg har vasket mine en gang om dagen i tillegg til å smøre dem inn, helt til de var ferdig grodd. Funket helt fint det Det er det eg har gjort med mine andre, gjorde det mest pga at de var på ein lett tilgjengelig plass og det ikkje var noe problem å gjøre det. Den eg har nå er derimot på ein litt vrangere plass (rygg) og eg må ha hjelp om eg skal få vaska den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ticket Skrevet 26. juli 2011 #5 Del Skrevet 26. juli 2011 Dusjer du ikke? Jeg smurte den bare og ren ble den jo når jeg dusjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 26. juli 2011 #6 Del Skrevet 26. juli 2011 jeg tok tattis i går, og vasker den hver dag med medisink grønnsåpe. samt smører den med helosan flere ganger om dagen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 26. juli 2011 #7 Del Skrevet 26. juli 2011 Da jeg tok mine 2 første tatoveringer for 11 år siden, skulle de vaskes og smøres. Nå har tatoveringsstudioet jeg bruker gått over til at man skal bare vaske med varmt vann og såpe hver dag. Gjerne flere ganger for dagen. Ellers skal det få være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #8 Del Skrevet 26. juli 2011 Fikk beskjed for 2 år siden da jeg tok tatovering, at jeg skulle vaske hver dag med intimsåpen Dr.Greve- og smøre godt inn etterpå. Gikk kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå