Gå til innhold

Tatovering - vaske hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal man forsiktig vaske tatoveringen hver dag til den har grodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Nei, man skal smøre den hver dag, men helst ikke vaske den før den har grodd.

Eller, det kan hende andre tattovører sier noe annet, men dette er hva jeg har lært av de tattovørene jeg har i min vennekrets.

Har fulgt disse rådene og mine tattoveringer er like fine i dag som det de var for 15 år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vasket mine en gang om dagen i tillegg til å smøre dem inn, helt til de var ferdig grodd. Funket helt fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vasket mine en gang om dagen i tillegg til å smøre dem inn, helt til de var ferdig grodd. Funket helt fint det :)

Det er det eg har gjort med mine andre, gjorde det mest pga at de var på ein lett tilgjengelig plass og det ikkje var noe problem å gjøre det. Den eg har nå er derimot på ein litt vrangere plass (rygg) og eg må ha hjelp om eg skal få vaska den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok tattis i går, og vasker den hver dag med medisink grønnsåpe. samt smører den med helosan flere ganger om dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg tok mine 2 første tatoveringer for 11 år siden, skulle de vaskes og smøres.

Nå har tatoveringsstudioet jeg bruker gått over til at man skal bare vaske med varmt vann og såpe hver dag. Gjerne flere ganger for dagen. Ellers skal det få være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed for 2 år siden da jeg tok tatovering, at jeg skulle vaske hver dag med intimsåpen Dr.Greve- og smøre godt inn etterpå. Gikk kjempefint :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...