Gjest lmari Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 ...... ble skuffet da jeg så at dagboka di var stengt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Hehe, såpass, ja...Den var litt uventet... Hyggelig sagt det da - men jeg følte det var på tide og stenge den og "go on"... Kanskje jeg starter en ny en etterhvert - litt sånn blanke ark eller noe.. Men inntil da ønsker jeg ikke å ha noen dagbok. De tingene som skjer i livet mitt om dagene er rett og slett noe som mange reagerer sterkt på og det blir for meg falskt å plutselig ikke være personlig lenger i den - da er mitt behov for dagbok ikke lenger der... Og jeg ønsker heller ikke fortelle om alt som skjer sånn åpenlyst, så derfor stengte jeg den like så godt. Så da goodbye diary Jeg har iallfall ikke sletta den da - kun stengt den fordi jeg vil ha det der det som allerede står. Takk for oppmerksomheten, Imari Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Håper det går bra med deg Lillian Tenker faktisk på deg innimellom. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Det er vel ikke så kontroversielt det som skjer vennen?... Men forstår at du ikke vil være så veldig personlig... Du har vel vært den desidert mest personlige her inne liksom.. Jeg kunne vel gitt deg noen gode råd, men tror jeg sitter på henda heller :blunke: Klem. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 har du fulgt mine råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 jøss :o er det mulig...kan ikke ha et kg uten Lillians dagbok..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Lasse: Kontroversielt er det nok ikke, men du vet jo mer enn de fleste andre her etter sms'ene i går, og da skjønner du nok hvorfor jeg ikke vil være personlig rundt det Lurven: Nei, jeg har ikke fulgt dine råd - jeg har droppa ut der, jeg, fordi jeg fikk kalde føtter og ville ikke likevel :blunke: Men kanskje jeg tar i bruk dine råd overfor noe annet? hehe... :blunke: Care: Det var hyggelig sagt Men kjenner jeg meg selv rett, så dukker det nok opp en ny dagbok om ikke så altfor lenge Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2003 #8 Del Skrevet 22. november 2003 Hva skal jeg lese nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. november 2003 #9 Del Skrevet 22. november 2003 Så søte dere er! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. november 2003 #10 Del Skrevet 22. november 2003 Så søte dere er! Lillian ...eller nyskjerrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. november 2003 #11 Del Skrevet 22. november 2003 Sant nok, Poirot - men jeg synes nå det er søtt at de er nysgjerrige på meg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. november 2003 #12 Del Skrevet 22. november 2003 Sant nok, Poirot - men jeg synes nå det er søtt at de er nysgjerrige på meg Lillian Du vet, det blir en slags intern Big Brother-greie. Du er jo flink til å skrive, og jeg gløtter jo innom selv innimellom (men ikke nå mere, da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. november 2003 #13 Del Skrevet 22. november 2003 Morsomt - intern Big Brother-greie... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå