Gå til innhold

Lillian!?!??!?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, såpass, ja...Den var litt uventet...

Hyggelig sagt det da - men jeg følte det var på tide og stenge den og "go on"... Kanskje jeg starter en ny en etterhvert - litt sånn blanke ark eller noe.. Men inntil da ønsker jeg ikke å ha noen dagbok. De tingene som skjer i livet mitt om dagene er rett og slett noe som mange reagerer sterkt på og det blir for meg falskt å plutselig ikke være personlig lenger i den - da er mitt behov for dagbok ikke lenger der... Og jeg ønsker heller ikke fortelle om alt som skjer sånn åpenlyst, så derfor stengte jeg den like så godt.

Så da goodbye diary :wink:

Jeg har iallfall ikke sletta den da - kun stengt den fordi jeg vil ha det der det som allerede står.

Takk for oppmerksomheten, Imari :)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så kontroversielt det som skjer vennen?... Men forstår at du ikke vil være så veldig personlig... Du har vel vært den desidert mest personlige her inne liksom.. :wink:

Jeg kunne vel gitt deg noen gode råd, men tror jeg sitter på henda heller :blunke:

Klem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Lasse: Kontroversielt er det nok ikke, men du vet jo mer enn de fleste andre her etter sms'ene i går, og da skjønner du nok hvorfor jeg ikke vil være personlig rundt det :wink:

Lurven: Nei, jeg har ikke fulgt dine råd - jeg har droppa ut der, jeg, fordi jeg fikk kalde føtter og ville ikke likevel :blunke: Men kanskje jeg tar i bruk dine råd overfor noe annet? hehe... :blunke:

Care: Det var hyggelig sagt :wink: Men kjenner jeg meg selv rett, så dukker det nok opp en ny dagbok om ikke så altfor lenge :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, Poirot - men jeg synes nå det er søtt at de er nysgjerrige på meg :wink:

Lillian

Du vet, det blir en slags intern Big Brother-greie. Du er jo flink til å skrive, og jeg gløtter jo innom selv innimellom (men ikke nå mere, da... :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...