Gå til innhold

Skjønner ikke hva som feiler meg om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I noen uker nå har jeg merket at jeg er konstant sur og bitter. har alltid vert en glad person, og når jeg er på jobb er jeg den jeg var før. men når jeg kommer hjem fra jobb, er jeg sur, bitter og irritabel. er også veldig sliten og trøtt, og gidder ikke gjøre stor. Det jeg lurer på er om noen har hatt det på samme måte noen gang, opplevd noe lignende eller aner hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på de samme p-pillene i 6 år,og ikke opplevd noe lignende... men kan være jernmangel, om det er et symptom på det. får ta en tur til legen og sjekke om alt er som det skal..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sån jeg og.....og jeg har jernmangel ;)

Er rett og slett nervøs på jobb, og sur på alle hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her skriver; jernmangel, depresjon, pms, p-piller, hormonforandringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det sån jeg og.....og jeg har jernmangel ;)

Er rett og slett nervøs på jobb, og sur på alle hjemme.

Får kjøpe jerntilskudd i morgen da! har det slik ja, er alltid sur på hjemmebasis nestn, ikke noe kjekt, og veldig slitsomt...:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpe jerntilskudd i morgen da! har det slik ja, er alltid sur på hjemmebasis nestn, ikke noe kjekt, og veldig slitsomt...:P

Jerntilskudd bør ikke taes uten at lege har bekreftet jernmangel. Tar du jern uten å ha jermangel kan det ha motsatt effekt og gi de samme symptomene som jernmangel.

Test deg hos legen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpe jerntilskudd i morgen da! har det slik ja, er alltid sur på hjemmebasis nestn, ikke noe kjekt, og veldig slitsomt...:P

Jeg sliter veldig med jernmangel og b12 mangel. Utrolig irriterende, har jeg ikke det ene så har jeg det andre.

Et lite tips om det ikke blir bedre, eller blir så bra som du mener det skal være: Om du mangler b12 så hjelper det ikke at du tar jerntilskudd da du også trenger b12 for å ta opp jern i kroppen. Så selv om du kjøper jerntilskudd i morgen bør du vurdere om du skal bestille time hos legen bare for å sjekke om b12 nivået er der det bør være-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kansje ikke så lurt å kjøpe det uten samråd med legen, får bestille time i morgen! tusen takk for svar og hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...