Gå til innhold

Mensen etter angrepille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med mensen etter man tar en angrepille? Har hørt man blør ca 1-2 uker etter man tok angrepilla. Blir dette som mensen, eller bare litt blod? Og hvordan blir mensen etter dette? Kommer den som normalt, bare at stklusen begynner på nytt med mensen etter 1-2 uker etter pilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt håpløst å svare på, da dette er helt individuelt og varierer fra kropp til kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1 uke etter jeg tok pillen blødde jeg 2-3 dager. Var ikke vanlig mens, men litt tykkere (litt vanskelig å forklare), men merket det nesten bare når jeg hadde vært på do og skulle tørke meg.

Er forventet å få neste mens i neste uke, så er spent på om den kommer som vanlig. Har hørt det er vanlig at den første mensen kan bli forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt angrepille en gang, og ALDRI mer!

Gikk ca 1 uke fra jeg tok pillen til jeg begynte å blø. Jeg er vant med mye blod når jeg har mensen, men dette tok kaka! Tok pillen ca 1 uke etter mens, begynte å blø etter 1 uke, blødde i ni dager. Deretter fikk jeg igjen mensen da jeg egentlig skulle ha den. Deretter gikk det to uker før mensen kom på nytt igjen. *mumle noe om en meget frustrert kjæreste*

Så for min del ble det den første og siste angrepillen.. Jeg begynte på p-pillen etter dette, men om jeg av en eller annen grunn må slutte på den får det gå som det går! :)

(Tok ikke angrepillen fordi vi hadde sex uten kondom, men kondomet sprakk og vi tenkte det hadde vært litt feil tidspunkt å bli gravid på siden vi hadde datet i underkant av en måned da det lille uhellet skjedde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...